|
|
|
|---|---|
|
Läste i en tidning som heter Motor magasinet nr 9/2005 i dag att dom provkörde en bmw med turbo på bara 150 hk. Kommer det en sån eller skriver dom i nattmössan. Är det någon mer som läst det? | |
|
Om de nu står så i tidningen skriver dom i nattmössan... Kommer ju en 320td,men den har 163hk.. Men de finns ingen med 150hk som har turbo...320 har ju 150hk men den har ingen turbo. |
|
|
Det står (när turbon slår till så käns det som en sexa) |
|
|
Läste den tidningen jag med det var 320i som de hade testat i Åre Att 320i numera är 4 cylindring hade de rätt i men turbo??? Den tidningen känns lite oseriös i sina biltester tror jag då aldrig har läst om någon bil som de funnit något som är mindre bra i allt är jämnt super på alla bilar (säljer de reklamplats i form av test måntro) |
|
|
Vem betalar en så korkad annons om den inte finns att köpa eller var testförarna helt blinda och o kunniga (hmm) Tur att inte bara jag såg skrivfelen då höll på att bli orolig för bmw jag menar en 320 med turbo på bara 150hk skulle tro att dom kan mycket bätter om dom valde överladdning |
|
|
Dock kommer troligtvis en 330 Turbo med ca 300 hk. Dessa rykten har snurrat länge men nu finns tydligen turbosexan på riktigt och testas just nu för fullt. Kanske att man törs hoppas på premiär i samband med lanseringen av nya touringen i september? //Chrille |
|
|
Chrille. finns det någon sida med info man kan läsa. Man blir ju lite intreserad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.