|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| mosse: Vet du av nån M3a för max 85k? | |
|
Ja kan instämma på att bilen inte alls är fräsch! Va själv och tittade på den, när en kompis va intresserad av den. och efter en koll på ca 10 min, utan provkörning så hittade jag utan att smutsa ner mig fölljande fel. Rostig.(bakluckan, bakskrämarna mm) däcken är totalt slut runtom, reven är framme längst in på framdäcken, vilken tyder på en ordentlig sneslitning, vilket kan innebära att bussningarna är slut i framvagnen, eller att en hjulinställning behövs. som sagt bromsarna behövs bytas, skivorna är helt slut. bakfjädrarna är kassa, (sitter som en hund) ett dimljus är trasigt. nästintill ingen olja i motorn.. ca 1cm olja upp på stickan. smutsig och misskött invändigt som utvändigt, synd att en M3 blivit skött som denna... Och jag avråder alla att ens åka och titta på den.. Mvh BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
Fan vad go bil! Ner 50' så blir det ny vinterbil! =) |
|
| ett riktigt lik alltså !!! he he he | |
|
Oj, var lite sugen på den bilen ett tag och han sa att den var fin, tur att man inte åkte i onödan och kikade på den.. Sålde min jätte jätte fina M3:a idag för 82 tusen (bilen var i nyskick enligt dom som var och kikade).. Blev lite billigt men men.. Andra projekt på G nu... /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.