|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Observera modellbeteckning Bilderna är tagna i Rotterdam i torsdags. Micke K. Länk | |
|
ser ut som en vanlig 530d med M-pkt... ser inte det individual baserade i det hela... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Estorilblau är väl en individualfärg? Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
Färgen är väl individual ___ BMWCS #5157 |
|
|
Skriver för långsamt...;-) ___ BMWCS #5157 |
|
|
Ja, estorilblå borde vara individual. Det är det i alla fall på M5 E39. //Schnitzer |
|
| Snygg var den iaf, synd att det inte var shadowlinelister runt dörrarna bara. | |
|
M5 speglar och främre stötfångare, är även det individual om det är monterat vid tillverkningen, Shadowline var standard tillsammans med M-Paket, krävs Individual för att slippa Shadow vad jag vet, visst kan lister, främre stötfångare och speglar vara eftermonterade precis som AC Schnitzer avgassysystemet, men listerna är knappast troligt. Mvh Stephan |
|
|
Det är inte en M5 med 530d emblem då? M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
STEPHAN: det var min tanke också i början, men avgassystemet? Det som inte syns på bilder är hur väl bromsar fyller ut 18` fram. Hade 530d så stora bromsar? Micke K. Länk |
|
|
Jag tror inte det är en M5, du la dig inte på marken och kollade bagageutrymmesgolvet?, Mer troligt att det är en nästintill fullt M5-kittad Diesel, inte direkt ovanligt på kontinenten, där det är Diesel som gäller. Mvh Stephan |
|
| Läckert med estorilblått på E39! | |
|
Stephan735i: Nej, jag gjorde inte det:) det var rätt smutsigt, men läcker färg ah;) Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.