|
|
|
|---|---|
Beemer_Linkan |
18"are Storlekar.. Fram : 235/40*18" | 8,5*18" Bak : 255/35*18" | 10*18" Tack på förhand / Andreas |
|
60mm fram 40mm bak Mvh "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
Beemer_Linkan |
40mm bak kommer aldrig gå , eller det är klart du vet väl bättre en mig! =) ..men fan jag får in 2 fingarar mellan skärmen och däcken när det är orginal (alltså fingar på höjden) ..kommer det inte ta i ? |
Beemer_Linkan |
Ursäkta svavfel :) |
|
Det ska gå hade så på min 525-91 och morsans 525-89 med Bilstein.... Alt Original M-fjädrar från BMW (sänker ca 15-20 mm), antingen endast fram eller orig. M bak + vanliga sänkfjädrar fram ca 30-40mm. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
K High Tec Fjädersänksats Passar 5-ser E34 Touring 92-95 Sänker 35 mm fram, 20 mm bak SEK 1582.00 Länk "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
35/10 tycker jag är perfekt. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Lite kilform ska det var men överdriv inte! Svårt att säga hur mkt utan bild på din bil + fälgar. | |
|
Har 60/40 på min med 245 bak och det är på gränsen... Mvh,Magnus. |
|
Beemer_Linkan |
bmwlundqvist: Förstår inte riktigt vad du menar med kilform, hur mycket mellan rum mellan däck å fälg? :) *Iq 0 :) Blir nog 60/40 från länken som M5-Power länka till. Sätter på 60 fram och kör orginal bak. Lägger baksatsen i garaget där allt annat skit ligger :) har ett par bak sänkningsfjädrar till en E32 där med som ja aldrig satt på :) hade bara fram på den med, dock 35 fram , men min 525 som ja har nu är mycket högre en den orginal. Tack för all information / Andreas |
|
Kilform = När bilen e mer sänkt fram än bak. Dvs lutar frammåt.. ;) Mvh Jojje |
|
|
Du får väl köpa ställbart då Bagy ;-) .......................... Pärlan min Länk |
|
Beemer_Linkan |
men vad i helvete :) är ju du lasse =D...visste inte att du levde ?=) |
|
haha... jo för fan=) Lunke lr?? så du har skaffat dej en 525:a nu alltså, slänga i turbo i den sen då? ;-) hehe... OT kanske?=) .......................... Pärlan min Länk |
|
Beemer_Linkan |
jepp lugnt vettu ! , ja var tvungen att paniksälja min E32:a sorgligt nog , så hitta ja en annons i shamns nytt på 525an och köpte den mest för jag skulle ha bil över vintern..sen blev det vita las å sänkning är på väg =) ..du vet hur det blir =) ...Men ja ska nog ha en E32 eller E38 snart igen =) grymma bilar :) ...du då, sälja Red Pearl ? =) för mig att ja såg den på annons förr...allt bra med dig då? |
|
åfan, ja det blir lätt att man börjar dona med bilen man har även fast man bara ska ha den ett tag. Satsa på en E38 då, sänkt å 20" fälgar på så blir dom riktigt feta=) jodå ja har bilen ute på annons, men ja ska behålla den. Ska bygga turbo när ekonomin tillåter är det tänkt=) Fast det lär väl dröja=/ Jodå, det är jävligt lungt här. .......................... Pärlan min Länk |
|
Beemer_Linkan |
MM det blir ju så ! ..Bara det att man ska ha råd oxå hehe E32an är ju bra mycket billigare att ha å göra med och den har jag haft mek lektioner med så ja vet hur den fungerar på ett ungefär! sen har jag ju fälgar som är snygg som är bara att dra på..iofs passar dom på E38 med , men ja säger så här ska ja ha en E38 så ska ja ha en 750 "lång" med Extra allt och 20" Alpina eller 21" BBS ...Men det är ju en dröm som kommer ta tid , näe men en E38 utan typ NAvi känns fattigt tycker jag ..ähh får se hur det blir , banken har ju mycket pengar om det skulle krisa =) ..jasså ska du bygga turbo ? ..göra en sleeper =) eller ska du göra nått mer utvändigt å? ..Den är ju clean som den är tycker ja ! höres |
|
Ja ska man ha en e38 så skare ju va all tänkbar utrustning å STORA Alpina fälgar. hehe.. jo det finns ju en å annan slant på banken=) drygt när man ska pröjsa tebax bara. Ja men det är ju bara å slå till på en E32:a igen då=) dom är ju grymma dom med. Ska på med en stressfläkt på beemern har ja tänkt, ska göra så mycket jag kan själv, resten får grabbarna på PPF hjälpa till med=) Ska försöka nå 400hk. Får väl se hur det går, måste ju ha en slant att röra sej på innan man kan börja=/ Men som sagt så finns det mycket pengar på banken=D Det är mycket som ska göras på utsidan. hörs! .......................... Pärlan min Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.