|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag e på jakt efter en nyare bil.Eftesom jag tycker mycket om min 520 93:a som jag har nu så vill ja nog gå vidare på den linjen .Vad kan jag köpa å inte köpa,alltså akta mig för vad gäller fel å brister?Den ska ligga runt årsmodell 00-02. BMW e lag | |
|
Beror ju på hur mycket du vill lägga ner... Men eftersom du gillar din nuvarande bil så känns de som att du ska ha en 5-serie,en E39 alltså... Finns ju många modeller att välja i mellan i dom årsmodellerna,så de är ju igentligen bara din ekonomi som styr ditt val. Finns ingen modell som är mer fel å brister på en nån annan modell,iaf inte vad jag hört/sett.. Men som alltid så är de ju så att ju mer motorstyrka ju mer slitage,är inte så i alla fall,men de tror ja du är fullt medveten om... |
|
| En faceliftad E39, alltså 01->. Se upp med bilarnas historik dubbelkolla allt. Tänk på att 520 har en 2,2L 170hk, och inte ska åsidoses. Skick före motorstyrka. Bilen bör dock ha skinnklädsel för att underlätta vid en senare försäljning om inte annat, men det höjer känslan i bilen ett par snäpp också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.