|
|
|
|---|---|
|
Först & främst måste jag tacka för ett riktigt bra forum. Ett problem har jag dock med det. När jag gjort en sökning på inlägg & sedan skall backa med "bakåt" knappen i explorer så kommer jag aldrig tillbaka till söksidan utan måste göra om sökningen på nytt. Är det bara jag som har problemet & är det någon som vet vad jag kan göra åt det? | |
|
Det funkar lika dåligt för mig. När du sökt och får upp träffarna, så istället för att bara klicka på en länk och öppna den kan du högerklicka på den och välja att öppna den i ett nytt fönster. När du sedan läst klart kan du bara stänga fönstret och sökträffarna finns kvar i det ursprungliga fönstret... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Detta fenomen har uppstått på senare tid för mig. (Typ senaste månaden) Det var inte så innan för mig iaf. Riktigt irriterande!!! Vad värre är: Jag kan inte uppdatera min profil!! När jag ska spara inställningarna klagar siten över att jag fyllt i fel mailadress... Vilket givetvis inte stämmer, har inte ens rört det fältet i inställningarna. Kan någon moderator undersöka detta tack!! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Eller snarare vidarebefodra det kanske! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Vill bara fylla i att det är samma problem om man vill gå bakåt efter att ha postat ett inlägg... "Sidan kan inte visas" kommer upp då. Det kanske är någon inställning i Windows jag ändrat på? Om någon vet får ni gärna hjälpa till... "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Jag har löst mina problem nu. Testa att ta bort att alla temporary internet files från burken. Jag hade 500mb. Nu funkar det klockrent. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Och ibland så går det inte att backa från Powerbörsen... Kan även hända andra sidor ibland(inte Autopower) |
|
|
Samma problem här vid backning från söksidorna, dock inte alltid. Har ställt in så att alla "temporary internet files" & "history" tas bort varje gång jag stänger internet explorer, så det är inte det som är felet för mig i alla fall. BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
| Halloj webmaster. Kan ni inte skapa ett webmasterforum där liknande frågor kan behandlas? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.