AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.515

Min nya E90 - Bilder!

Sida 2 av 2
Sw
215
Sward
X5 M50D (F15) 2014
116D (F20) 2013
Tobbe_E90
När beställde du bilen?

Jag beställde min 325 den 18 februari (tror jag) och som det verkar kan jag få den i slutet av Maj

/Fredrik Swärd
Sward: Ja men de är lika fullt Individual grejer.

/Johan

Min bil: Länk

Sw
215
Sward
X5 M50D (F15) 2014
116D (F20) 2013
Det håller jag med dig om.

Min tanke var att Individual grejor som finns i ordinarie prislistan sätts på på ordinarie bandet. Övriga individual grejor sätts på i individual hallen.

Då stämmer det min säljare sade till mig att leveranstiden för att få Shadowline och Antracit Innertak är länger än utan.

/Fredrik Swärd
Sw
215
Sward
X5 M50D (F15) 2014
116D (F20) 2013
Johan99

Du har en grymt läcker E46

/Fredrik Swärd
Japp är säkert så nu innan det finns så mycke extra tillbehör som du sa.

Tackar :)

/Johan

Min bil: Länk

Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
pratade med carlssons i örebro och de är nästan 100 på att vita blinkers till bakljusen finns i katalogen. Tror att det är lite rörigt nu i början med olikapaket. De vill tex ha betalt för armstöd fram som ä standard.

Beträffande stereon tycker jag nog att det är nog så viktigt att den är schysst i en bil i den prisklassen. de ä ett helv att byta sen.
Vill man ha motorljud köper man en cab hehe

mvh
ser väldigt bra ut
Var på borgs i vällingby och kollade två E90 idag och kvalitetskänslan är tack och lov snäppet högre än i E60 som jag tyckte va ett steg tillbaka i det avseendet. Snyggare än jag förväntat mig också.

Och så fick man med sig en M5/M6 katalog också, närmare än så lär man väl inte komma de bilarna ;-)
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Ser himla trevligt ut! Skulle nog, för första gången, kunna tänka mig 3-serie nu när den växt lite. Hoppas du får många härliga mil.

o för er som hoppas på X i reg.nr. så verkar det lovande. Stötte på bil med XAN xxx idag.... ;)

Mvh
Patrik

___
Touringklubben: Länk
KN
353
KN
Mercedes C-klass -15
Grattis till den nya bilen Tobbe_E90.
Det är kul att vara en av de första med en ny bilmodell, jag var själv en av de första i sverige med en E60.
Jag kommer troligen att byta till E90 touring så snart den kommer.
To
94
Tobbe_E90
BMW 325 E90 -05
Fredrik Swärd:

Jag beställde min E90 den 4 feb. Får den i bästa fall på måndag den 14 mars ;)

korak, rökiga bakblinkersen kommer släppas i juni/juli. bmw "tror att de kan bli populära" ....no shit
da
47
dala68
i4 M50 -24
MB A220
Körde E90 325 idag och la en beställning efteråt. leverans tidigast v23, dvs mitten av juni. levtiderna börjar bli långa nu...
angående leveranstiderna, farsans 330 blev klar idag i tyskland men leveransdatum är endå satt till vecka 14. Hur kan det ta 4 veckor från tyskland?
Vigg0:

Det tar som regel fem arbetsveckor från det att bilen rullar av bandet på fabriken tills den levereras till kund.

Det är många procedurer däremellan. Kvalitetskontroller, tester, transporteras till generalagent, sedan till åf (massor av omlastninga däremellan). Därefter ska åf nybilsmontera bilen, ta bort alla transportskydd mm, mm, mm....

//Chrillle
tycker endå det verkar vara lite överdrivet gott om tid. men jo, är väl en hel del grejjer som ska göras.
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
Viggo
då hämtar jag ut min i juni juli
viggo du vekkar ha koll höt nåt om stylingpaket
naj, vet inget om det
Beställde ju min 325 i lördags. En bil som återförsäljaren redan beställt därför så får jag dras med sportpaketet...
Men får den 15 april, kunde få den redan den 8 april men dom vill ju ha betalt också...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.