AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.514

Min nya E90 - Bilder!

Sida 1 av 2
To
94
Tobbe_E90
BMW 325 E90 -05
Hallå!

Nu har jag lite bilder på min nya E90 (325). Får den på måndag eller tisdag. Vad tycker ni? Är inte 100 på att just denna bilen kommer bli min men jag har beställt en exakt likadan.

Klicka på länkarna!

OBS: Bilderna är ca 1mb styck.Kan ta lite tid att ladda men det är det värt ;)

Länk

Länk

Länk

Länk

Nu är det jobbig väntan!

Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Gratulerar! Då är det den nya motorn i den?

Flott skjuts i vilket fall!

Snacka om långhelg :D

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
To
94
Tobbe_E90
BMW 325 E90 -05
Jepps, 218 härliga kusar...
gratis till en underbar bil..
Har du inte dött av längtan som kommer du säkert att trivas bra i din nya bil =)
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Grattis till bilen! Kul att vara bland de första med en ny modell dessutom!
BMG
Vilken svart är det?? Solid el. metallic? Har beställt en svart 320, ej metallic..

Bilderna såg bra ut! Ingen X skylt ännu, förhoppningsvis till när min kommer..

Du får väl lägga ut en sovsäck på parkeringen för att ta dig igenom helgen!
To
94
Tobbe_E90
BMW 325 E90 -05
jag ska ha metallic svart men det är solid på bilderna. Hoppas också på X skylt men det verkar inte bli det.
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
grattis
skitsnygg tror att metallic svart blir ännu grymmare.
ett par cromade slutrör. svarta fönsterlister och vita blinkers
så är de perfekt tycker jag.
hajfenan på taket är alltså inte standard som nån påstod eller missade jag den...
da
47
dala68
i4 M50 -24
MB A220
Grattis, ser riktigt bra ut! Antar att du inte fått chansen att provköra en 325'a ännu?

Hajfenan verkar bara finnas på bilar med Nav, såg 5 kärror på visning i förra veckan och endast bilen med nav hade fenan...

Finns tillbehören som kromade slutrör och vit blinkers bak att köpa ännu?
Grattis! Ser riktigt fin ut!

MVH / Jacob
Sw
215
Sward
X5 M50D (F15) 2014
116D (F20) 2013
Hajfenan är inte för Navigatorn, den är för telefonen.

Kromade slutrör finns säkert redan, sitter ju på 330, vit blinkers har jag sett bilder på men är osäker på om det går att beställa. Svarta fönsterlister går att beställa som Individual och inte längre i den vanliga listan. Samma sak med det svarta innertaket.

Problemet med Individual är att de först bygger bilen, sedan kör de in den i individual hallen där de river den och skruvar i nya delar. Det tar lite längre att få bilen då.

/Fredrik
Ko
475
Korak
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
joda vita blinkers finns att beställa direkt eller de är mer gråa
tycker att den skulle se mer kompakt ur sportigare med svart line
nu är den lite mer för att citera mini VD bil
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Snygg bil...grattis och jag önskar MYCKET MYCKET körglädje :)
Mvh
Ko
475
Korak
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
sward
vad tog du för klädsel tyckte urvalet var lite sådär skall in och provköra till veckan har fått ett affärsförslag där jag valde antracit men har ändrat mig vill ha ljust i cupén.
har hört att radion skall vara av det mediokra slaget har du lyssnat ??
mvh
Sward: Varför skulle den först byggas och sen tillbaka till Individual? Ska vara en ev inredning isåfall men små saker monteras på det vanliga bandet.

/Johan

Min bil: Länk

To
94
Tobbe_E90
BMW 325 E90 -05
Tog antracit svar klädsel. Radio tog jag BMW professional som ett tillägg. Borde räcka. Vill helst höra motorljudet istället från den fina 6an ;)

Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Jag smög runt en svart 320d häromdagen och dreglade - grattis till ett kalasköp. Det är en otroligt snygg bil!
Sw
215
Sward
X5 M50D (F15) 2014
116D (F20) 2013
Jag satsar på svart skinn till sportstolarna. Var förbi Borgs Bil och tittade på 2 bilar de hade och de nya sportstolarna i svart skinn såg riktigt trevliga ut. De hade alulister och nav pro så de hade exakt samma inredning som jag har beställt. Känndes skönt att få det bekräftat i verkligheten och inte bara i huvudet.

jag har lyssnat på stereon. Jag tyckte att den lät bättre en standard stereon i min befintliga 320 iM -02. Dock är jag allt annat än ljudfreak så smaken är säkert som baken. Det viktiga är som Tobbe_E90 skriver att det är att motorljudet ska höras.

Vad det gäller Individual så var det det min säljare sade efter att han kollat ut antrasit innertak och shadowline åt mig.

/Fredrik Swärd

/Fredrik
Finns mycke små saker som egentligen är Individual bla vita blinkers, shadowline högglans mm Detta kan jag garantera att de sätter på på bandet redan. Annars skulle nästan alla bilar genom Individual. Detta gäller E46. Jag tror att ändå gången bilen är på Individual och vänder är vid lack eller inredning.

/Johan

Min bil: Länk

Sw
215
Sward
X5 M50D (F15) 2014
116D (F20) 2013
Shadowline högglans och vita blinkersglas fanns med i ordinarie prislistan för E46, så är inte fallet för E90. Inte än iallafall. Kommer säkert när ett M-Sportpaket lanseras om 2 år.

/Fredrik Swärd
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.