AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
580

ögonlock

Kristo
såg en e38 i sthlm som hade ögonlock såg riktigt grymt ut. undrar om nån vet var man kan köpa dem
netsix
Vill ha.........

/netsix
Ri
137
Ricobmw
BMW M6 Cabriolet 2007
BMW X5 4,6is-2002
Jag med, det ska vara riktigt långa fransar på dom.
Jag tror dom finns på Butterick's 08-234305 på Drottninggatan.

Rikard

st
54
stt
740iL -99
Jag gillar mycket juttiluttisar på bilar, så varför inte kika lite närmare på den här siten som verkar tillhandahålla ALLT man kan önska sig.

Det finns något för ALLA, jag lovar!

Länk
Eftersom vi ändå kommit off-topic in på Beaterz.com tänkte jag förädlä tillvaron med ett kraftigt överdimensionerat auspuff:
Länk
enjoy!

//Wille
BMW-Yoda
Ögonlock på en sjua. Urk.

BMW-Yoda
netsix
Trodde inte Kristo frågade efter er åsikt om det var snyggt eller inte. Man stylar väl sin bil efter eget tycke inte andras, eller hur?

/netsix
Ri
137
Ricobmw
BMW M6 Cabriolet 2007
BMW X5 4,6is-2002
netsix, sorry om man klev på en ömm tå.
Naturligvis ska man styla sin bil efter egen smak.
I min lilla såpbubbla passar ögonlock mildt sagt illa
på en 7-serie.
Kristo, lycka till i jakten på ögonlock!

Rikard
De som vill skaffa ögonlock till E38, kolla på X-Style:
Länk
De tillverkar ögonlock, spoilers o.s.v. till de flesta modeller, bör väl kunna göra till E38 också.

//Wille

gu
144
gustaf
120i M-Sport 2007-08
stt:

Jag har för mig att HIGHLINE paketet kom till 2000 inte till 1999. Hur kan din 740 ha detta paket då?
st
54
stt
740iL -99
Gustaf:

Jag kan inte sätta emot när HIGHLINE-paketet kom, det vet du säkert bättre än jag.

Dock kan jag definitivt säga följande: Jag har en 740 IL -99, med HIGHLINE-utrustning, dvs. brickor i baksätet, fotpallar, separat klima bak, elinställbara stolar bak, telefon bak (och fram), styrning av stereo och färddator bak (och fram), justering av höger framstol bakifrån (inkl. minne bakifrån), rollo upp/ner bakifrån (och framifrån), kylskåp bak, cigarrhållare bak, arbetsbord höger bak, speglar med belysning bak mm.mm.mm...

Så vad man nu vill kalla bilen, det är väl smaksak, Highline, Individual eller inget alls.

De facto fanns Highline-bilar även på tidigare karosser.

Vill någon köpa den så går det så bra så, till rätt pris förstås...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.