|
|
|
|---|---|
|
Ja så här blev det med stärneker 124 på en E39 touring. 235/40-18" Snyggt enligt mig. Länk | |
|
bmwlundqvist: Instämmer, ser bra ut! //Palle |
|
|
Ser trevligt ut. Fattas bara vita blinkers=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Röstar på orange faceliftblinkers. Mer udda :) Fälgarna gjorde sig attans bra, iaf. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Ser fint ut med de fälgarna kompisen hade sådana förra året på sin E39. Hangaround:Kan man köpa faceliften med orange sidoreflex vid blinkersen,gillar de glasen mera än de vita?? /dutta |
|
|
De passar verkligen bra på E39 också:) Bra val. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
De "syns" men är ändå diskreta, det ser inte så "stylat" ut. Det blir en nyare look också tycker jag. Har funderat på blinkersfrågan också och något ska göras. Facelift blir så jäkla dyrt, så det kanske blir vanliga vita. De flesta verkar dock bara passa bilar utan xenon som jag har. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ser helt OK ut !!! ///MVH Hasso Länk |
|
Snyggt måste man säga. Hade jag haft kvar E39:an så hade jag nog funderat en stund på dessa. ___ BMWCS #5157 |
|
|
Tack alla för era positva kommentarer förresten. Måste gjort ett bra val! Prioritering 1 är ju att man själv gillar det, men på 2:a plats kommer "Det är förbaskat kul när andra gillar min bil". OT: kul grej. Träffade på två grabbar i 10-12 årsåldern på macken idag. Såg dem utanför och de följde min bil med blicken. Gick in. När jag kom ut ropade de till mig. Dra på lite då! Jag flinade och varvade upp lite när jag startade. Grabbarna gjorde tummen upp. Dra på ut nu då! Smög till utfarten där stampade jag på och det gick lite brett och fett ut och de jublade. Kula att göra nån glad! Förmodligen rätt BMW-intresserade vem skulle annars bli uphetsad av en kombi-bil i den åldern? Nej då var det ju 911 och 635CSI och sånt man fantiserade om! |
|
|
Ser bra ut, helt klart modernare. Är lite skillnad för 10 åringarna idag. Fans ju inte direkt några upphetsande kombibilar när en annan var i den åldern :) volvo 245 turbo var ju visserligen rätt het :) Svårt å jämföra med en RS6:a eller E55 dock..... |
|
|
Dutta> Ingen aning tyvärr, vet bara att jag sett någon bild på orange facelift (antagligen här på forumet) som jag verkligen gillade. Tycker den vita faceliften blir lite färglös. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
De är verkligen snygga! Går det att sätta på såna även med M-chassi? |
|
| Det går utmärkt med M-chassie. Har det på min. | |
| Jättesnyggt blev det, sånna vill jag ha på min! | |
| Snyygt! | |
| Den blev go på vägen också, hittade lite torr och kurvig asfalt idag så.... | |
|
Vita blinkers, solfilm & lite extra sänkt: Länk Bara PS..... |
|
|
Snyggt Är det orginal fälg? Orginal är ju avsedd för e60 och har andra däckdimensioner än du har, bl.a. 275/35 18" bak. Mvh, /Wille |
|
| Det är en replikafälg av god kvalitet, dock mad samma bredd runt om så att jag "slipper" ha så brett bak. Det alternativet fanns dock, men då breddningen är "inåt" så syns det inte att fälgen är smalare, förutom på att man får ha smalare däck förståss | |
|
Inte illa! Jag håller dock med om att vita blinkers runt om vore ett lyft. Allra helst facelift runt om :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.