|
|
|
|---|---|
Len |
Och så finns det dom som säger att farten inte har så mycket betydelse. I landet med Noll vision har man tätt trafikerade vägar som är veritabla dödsfällor. Samt en Tingvall som via Stasivisionen får basunera ut hur duktiga Man är..... Hur känner sig dom anhöriga till den mosade kvinnan, nu? Länk Samma usla mittbarriärer har under många år funnits på många trafikleder i Tjockholm, essingeleden ex.vis . Och mången bil har flugit.... L |
|
De anhöriga mår garanterat exakt lika dåligt som alla andra som förlorar nära och kära i olyckor... Kommer aldrig förstå dina syften med såna här trådar... /Johan Min bil: Länk |
|
|
De anhöriga mår garanterat exakt lika dåligt som alla andra som förlorar nära och kära i olyckor... Kommer aldrig förstå dina syften med såna här trådar... /Johan Min bil: Länk |
|
Len |
J behöver inte förstå...... L |
| Len: Var det farten som vållade dödsolyckan på Centralbron? En taskig manöver från SUV-föraren anser jag vara orsaken. Inte ens hundra kameraskåp skulle rädda något liv i detta fallet. | |
|
Len, jag såg en mindre skåpbil flyga på Autobahn en gång. Vad var skulden till det måntro? /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
|
Fan skamligt av politikerna i sthlm att stoppa trafiksäkerhetsarbete pga av att man ska suga ur bilisterna lite till men inte förbättra situationen för dem. Såg dock ingen stans i artikeln vart det stog att det var suv:en som krockade med lastbilen eller tvärt om? |
|
| Jag tycker att det verkar som om len är ute och flyger igen... | |
|
Inte en sådan tråd till Len... De anhöriga mår förmodligen inge vidare. Vad är det du vill ha sagt? Är det mitt fel att folk kör som idioter? Vad är det du antyder med "Vilka var DOM som påverkade gossarna som var nybörjare att köra som idioter på väg 31 ?"? Är det vi på BMW-forumet som är att skylla menar du? Eller samhället? eller vad tusan menar du? Det kanske är Johan99's fel? Han har kört för fort en gång har jag hört... |
|
|
AEG: I den översta bilden står det i ruta 1: "En svart Chevrolet Blazer kör om en lastbil och svänger in i ytterfilen för snävt. Jeepen fastnar i lastbilens högra stötfångare och får sladd". Således verkar det som om SUVen krockade med lastbilen och inte tvärtom. |
|
| Böjer mig.... | |
| Len: gå in på Länk om du vill så människor som blivit mosade i trafiken. Den sidan verkar passa dig bättre än autopower. | |
|
Len, läs regler för forumet: "Endast BMW-relaterade diskussioner" |
|
Len |
Allmänt om bil och trafik: Fartkameror tillverkade i Bayern (sic)..... Ett och annat att lära sig från våra vägar. Kunskaper för vetgiriga. Länk L (utan sign.) |
Len |
Saxat från VV (apropå bilar som lättar, resp. dom som tror att svenska motorvägar är bra ställen att "gasa" på): På motorväg på E18 vid Arboga inträffar kring 11 juni 2004 flera avkörningar med svår följd ( dödliga ) till följd av en långt utsträckt men relativt djup sättning. Fjädringen bottnar om man kommer fort säger de som färdas ofta på sträckan. Källa: Aftonbladet. Min bedömning är att detta är att se som fakta om hur en ojämnhet ger olyckor på väg med hög standard och långväga trafik med ett högt hastighetsanspråk. Länk L |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.