|
|
|
|---|---|
| Hitta 18"are till min e30 men dom är till en Audi 80 från början- står att dom har et 40, passar det på min 325 e30?? | |
|
Hur breda är de? "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Originalmått: 6x14 ET35, 6.5x14 ET30 och 7x15 ET 24. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Dom är 7" breda. Och på min sitter det ju 7" *15" hjul standard. Hur sjutton blir det då med et40? |
|
|
De kommer 16 mm får längre in i hjulhuset och kommer att ta i fjäderbenet fram, eventuellt även bak. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ja... du blir nog tvungen att skaffa spacers till de fälgarna. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Jag har 16" 7,5" och ET35. Måste ha 10 mm spacer fram för att det ska rulla. Tar i fjäderbenet annars. mvh |
|
|
Om jag inte har fel så är det 4*108 på audi och det är 4*100 bmw kolla för säkerhets att bultcirkeln är det samma. Det är viktigt att se farlig ut när man har 4:an under huven ;) |
|
| GAMLA Audi -80 före -87 har samma bultcirkel om det va till en sån. Men eftersom det är 18" så är det nog till den nyare (88-) och då är det, mycket riktigt, 108/4 bultcirkel. Men flera moderna fälgar har två olika cirklar. Brukar vara 100 och 108 på samma fälg. Men spacers behöver Du säkert... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.