|
|
|
|---|---|
| Vad har ni för erfarenhet av nedslag eller inte pga av dessa "mindre" defekter. | |
| jag har en spricka som går tvärsöver rutan 10-15cm upp cirka, från huven. ingen har sagt nått på nån besiktning. | |
|
Kravet är att man, inom förarens synfält, ska kunna lägga ett A4-blad utan att det är någon där pappret ligger. Eller är det bara för reg. bes.? /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
|
Det är den årliga besiktningen. HAr även ett problem med stillastående kupéfläkt. Vet du var motståndsrelät sitter i E38 |
|
|
Actionman; mjo, misstänkte det. Men jag är inte säker på att det jag sa stämmer för årliga besöket hos SBP, däremot vet jag att det är så vid reg. bes. vid import. Kan tyvärr inte hjälpa dig med kupéfläkten. /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
|
Jag har svarat angående skador på vindrutan och siktfält i en annan tråd för bara ett par dagar sedan, leta upp den så finns svaret där. En spricka i glaset på dimstrålkastaren ska bara föranleda ett underkännande om det medför att ljusbilden blir bländande, glaset utgör vassa kanter, eller om det finns risk att glaset lossnar... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Återkoppling från besiktningen. INGA Anmärkningar, Rullade rakt igenom |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.