|
|
|
|---|---|
|
Vilken dvd skiva ska man köpa, det finns så många olika, business, prof, high? Finns det någon begränsning i navienheten vilken skiva den kan använda? Eller går det med "vilken som helst"?Ska byta ut min mk2 till en mk4 som heter 65 90 6 942 908-03.Bilen är en 740 -99. | |
|
Lycka till, och låt mig gärna få veta hur det gick efter installationen. Jag kör med High-skivan i min ivf., och jag har inte någon superkoll på vad som skiljer dem åt. Jag har precis installerat samma enhet som du har tänkt dig sedan förra veckan. Lite komplikationer har dock uppstått som du kan läsa vidare om här: Länk Mvh. Patric Min E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
Hej PJ, jo jag har läst om dina problem, man blir ju lite orolig när man läser det, har inte fått navin ännu så jag har inget att rapportera ännu, , läste någonstans på forumet på www.7er.com en som hade oxå problem med samma som du, han gjorde en kalibrering via setup menyn, är inte så haj på tyskan men, när han passerade en korsning så tryckte han på kalibrering eller nåt sånt, och bilen hittade plötsligt rätt. Vad har du för bmw artikelnummer nummer på din skiva? Ska nog satsa på high skivan då. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.