|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan gott folk! Nu är äntligen videon klar!!! Har inte tagit mig ann den förrän nu... I brist på filmmaterial så vart filmen inte så lång, men ja e rätt nöjd iallafall! Enjoy! Länk Mvh Tobias | |
|
Som en viss Fylking skriker: ÄNTLIGEN!! :D M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Tackar för en trevlig stund:)hoppas på sommar snart igen. Mvh/Micke Länk motorsait Länk Ny 02sida |
|
|
Tobias 320i-94: Som vanligt världsklass när det gäller filmning av Tobias /Tack |
|
|
F*n vilken fet kärra man kör ;D M V H Ordförande för klubben av inbördes beundran -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Håller med till fullo stephan! Men ser du inte vilken skönhet som speglar sig i den blanksvarta lacken? Filmbilen e ju en riktig pärla=) Mvh Ordförande för en likasinnad klubb |
|
|
Tobbe, Tobbe, Tobbe.... Du skulle nästan ha stryk, så jävla bra är det!!! Lite stirrigt ibland men vad gör det, nu vill jag ha SOMMAR och TRÄFFAR!!! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Bra film! Ni kan preliminärt boka 18:e juni för årets Gävle träffen! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Vem är Ingemar Bergman en fågel ? släng dig i väggen inge |
|
|
Abbe: Hmmm 18:e Juni =( då e man i USA *suck* Varför e den träffen så sent i år jämfört me förra året? Kul att ni andra gillar filmsnutten =) Mvh Tobias |
|
|
Stephan: Jag tyckte putsen på din bil såg lite halvdan ut :=) Vore kul o syna den till sommaren på någon av power eller cs träffarna. Tobias: Bra kvalite som vanligt! Musikvalet är en smaksak dock :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Om jag kom ihåg rätt så regnade det en bit på vägen, kan vara därför...I värsta fall en tillfällig formsvacka ;D M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Filmen var fet!! Fast jag tycker att det var alldeles för lite motorsång... Pärlan Länk |
|
|
Mkt bra film! Snabba actionfyllda klipp och musiken passade ju fint till :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Tobias, jag har tyvärr ingen aning, jag tog datumet från en annan tråd här på forumet. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Tack Tobias för kanon film, det var en skön paus i studierna! Kan det inte bli sommar NU! |
|
|
Schysst film helt klart! Nu längtar man ännu mer efter att få ta ut M5an..... /// Nicke M5an avsälld, nu rullar vinterbilen Mitsu Evo1 =) |
|
|
Härlig film, Hoppas våren snart är här. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Ja nu vart man ju sugen på att göra ett ryck i garaget.... Tack för inspirationen. |
|
| Var bara tvungen att titta på filmen igen! 10/10 poäng! | |
|
Länken fungerar ej längre :-( Pärlan Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.