|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 330ci -03 med m-Sportpaket Nu sitter det vinterdäck på orginal 17 tum fälgar. Bilen är svart. Vad ska jag köpa till våren? Jag är sugen på 19 tum men vilken modell? Har ni några bra förslag? | |
| M135 är ruggigt snyggt på E46, iofs bara 18" men finns replicor för vettig peng, 11500:- med däck. | |
|
Ja den e snygg! Var köper jag dom? |
|
|
Kika på länken nedan och tryck sen på bilder uppe till höger för att se hur orginal 135M ser ut på en 330. De billigaste stället jag vet för orginal 135M är hos Länk 19 kkr inkl Michelin Pilot sport 2. Replikor finns här på börsen till vänster. 19" utbudet är ganska stort även det, men inte bmw orginal. Då får man köpa BBS, HRE eller något annat trevligt märke. BBS LM är en grymt snygg fälg, den ligger dock i de övre prisregionerna. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
DanneE |
BBS CH är snygg fälg. www.stylabilen.se säljer dom till bra pris bla. Själv köpte jag OZ Classe. Bilder finns i min signatur... /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
| kolla på www.nyadack.se | |
| 135M är den klart snyggaste fälgen till e46 enligt min mening!!! Satsa på den! | |
|
Jag har BBS CH...tycker de passar rätt bra på en E46...på min svarta i alla fall... Hade jag haft cash så hade jag köpt HRE 840R...men men :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.