|
|
|
|---|---|
|
jag forsoekte aa dra av baksetet, men det sitter tydligvis fast, kanskje pga integrerat barnsete. Nogon som kan hjalpa? - norrmannen | |
| Det vill jag också veta! Fast det står ju en lista i serviceboken också. | |
| Det staar iofs i serviceboken, men bare farg och dyl. D e alltid kul aa se om man har naatt extra :) | |
|
Kan sitta en lista under passagerarstolen... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Har aldrig hittat en lista i en E39. Men den går att beställa hos närmaste BMW handlare. Då får man även utskrift av garantireparationer som kan ge en hint om miltal. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Satt en lista under passagerarstolen på min... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
Borg |
Har hittat lista i 2 st E39, under pasagerarstolen. |
|
...naturligtvis satte jag tillbaks den, efter kopiering, till glädje för näste ägare... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Gött jobbat! | |
| Jeg har funnit en under baksetet på en E39, men det var sedan. Skal ta en kikk under passagersetet i kvell! | |
|
Min satt under höger baksätesplats...... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Til dom som har funnit den under passagersätet: eksakt var låg den? Har lett en stund uten å finne den. Stämmer det at det inte går å ta ut baksätet på Touring E39? Det er f.ö. integrerade barnseten om det har nån betydning. |
|
| Bump for de som har funnet den under främsätet. Vatt exakt under sätet fanns den? | |
|
Inträdd mellan fjädrarna till sitsen, inga problem att hitta den. Din kanske är borta, låter som att det är enklare att kolla med en BMW-handlare... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Den där lappen finns ju uppenbarligen inte kvar i alla bilar, inte i min heller. Men det var ju inte svårt att få tag på den på BMW. Dom fixade det på en gång för 50 kronor. Ta er en titt: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.