|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min Inne belysning är rätt knas.. det är klappt i den lampan som ska tändas när man öppnar å stänger bilen. ibland funkar den men tex när jag öppnar å stänger dörren så lyser den hela tiden den slår inte av sig självt. vad äre som är felet då? Och hur fixar jag detta? Och en annan grejj, den lilla färddatorn som sitter där nere funkar bara tempen ute. På höger sida sitter ju klockan. men den lyser inte. bara när solen träffar med sitt ljus där så ser man lite svag vad det står annars helt svart. Hur fixar man så att den börjar funka igen? måste man in å böka bakom allt jävla skit? :/ lr iofs vad skulle de kosta att laga allt detta på en verkstad? //MVH heZt katt | |
TobbeBMW |
Innebelysningen är garanterat glapp i nån dörrkontakt, troligen den på förardörren då den dörren används mest, så smörj upp den eller byt ut den, sitter i själva låset. beträffande din färddator så kan det vara glapp i kablarna bakom själva enheten, det kan ge effekten att dioderna lyser mycket svagt, men troligen så beror det på att pixlarna "dött" vilket tyvärr är vanligt, i så fall så måste du köpa en ny enhet. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.