|
|
|
|---|---|
|
Jag har några konstiga utrustningskoder som jag inte vet vad dom är förnågot. Kan någon klura ut dessa: 27, 37, 61 och 940. Har klurat ut dom andra men det är bara dom som blir kvar utan svar? Har en annan fråga om något vet vad detta betyder "Sonderfahrzaug 367" kan hända att dom 4 sista bokstäver är felstavade, svårt att läsa av dem..z är den först och sist är g! Dom 2 bokstäverna imellan tror jag att det är a och u. Vet någon vad det kan vara för nåt? MvH Bmw 4-ever | |
| Sonderfahrzeug (ung. specialfordon) borde det ju stå, men vad 367 betyder har jag inte en aning om. | |
|
Då vet man det, men vad betyder dom andra nr.koderna? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ingen som vet det? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Länk Här hittade jag "940" i alla fall, vad resten betyder vet jag inte... /Magnus Regn är verkligen inte roligt... |
|
|
Jo, "367" fanns visst åxå med - förklaringen är dock en smula strange...:-) /Magnus Regn är verkligen inte roligt... |
|
| Kan inte "Sonderfahrzaug 367" betyda att det är någon specialfärg på bilen som har färgkod 367 | |
|
kod 940 i mitt fall verkar det som om det är M3 speglar"! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Kan någon klura ut dessa: 27, 37, och 61? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ingen? Finns det någon som har dessa koder? MvH Bmw 4-ever |
|
|
får väl kolla på bmw vad dessa koder betyder! Konstigt att ingen annan här på forumet har dessa koder! Hör av mig när jag vet vad dessa betyder. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Har haft kontakt med Bmw men han visste inte själv vad det var för koder! Han skickade hela info om bilen men dessa fanns inte med där så ska försöka faxa eller maila iväg utrustningslistan till dem jag har från bilen! Så jag återkommer med mer info. MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.