|
|
|
|---|---|
| Jag antar att det är flera här som handlat från Schmiedmann Länk Hur är deras service? Jag mailade lite frågor betr baklampor för en vecka sedan och har ännu inte fått svar... | |
|
Jag beställde mina inpro lyktor därifrån, jag betalade i förskott, och sen tog det ett bra tag innan de kom, jag blev lite orolig att 3000:- bara var borta. Så jag mailade dem om de fått min beställning samt mina pengar, fick aldrig nåt svar. Dock kom lyktorna med posten efter några dagar. //Simon |
|
|
Jag köpte en del grejer där ifrån förra sommaren, fick grejerna snabbt och betalde direkt online med mitt kontokort. En månad efter leverans fick jag ett krav från dom att delarna inte var betalda. Fick skicka kvitto på kortdragningen så blev dom nöjda... Så helt hundra är inte firman! ///Tobbe Länk |
|
|
Hej! En dag kom det helt plötsligt sidoblinkers i klarglas till E39, och jag har aldrig haft någon E39:a. Så jag ringde dem och det hade blivit fel, och jag blev ombedd att skicka tillbaka delarna också skulle de skicka en check. Så jag skickade grejorna, det var över ett halvår sedan, men ännu har inget check kommit. Har mailat dem och frågat om de försöker blåsa mig, men de svarar inte ens på det. Så jag funderar lite på hur jag ska gå vidare, det handlar förvisso bara om 79 kr, men det är en principsak. Har ni några idéer så mottages dessa varmt. Så lite inte helt på dem, det är min erfarenhet. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
När jag skulle beställa så kunde jag inte betala med mitt visa kort, det ville inte funka alls. Men hur kan de ens skicka ett efterkrav?? Allt man beställer betalas ju antingen via kort direkt, eller förbetalning via banken. I det stora hela är jag nöjd, grejjorna kom, och deras priser är bättre än här hemma så. //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.