|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker panelen är ett bra pris för den om vi antar att allt är i sin ordning och att bilen är i bra skick? Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Priset är ganska optimistiskt satt, något i överkant. Den violetta färgen ger mig kväljningar, en subjektiv bedömning visserligen...jag vet att många gillar den. Postivt med övriga specifikationer, ett slutpris på knappt 60kkr känns som ett vettigt slutpris. |
|
|
Kristoffer_L: Personligen gillar jag färgen skarpt men det ligger i betraktarens öga precis som du säger. Antingen gillar man den eller inte... Vad gäller priset så ligger din bedömning precis i nivå med min. Skulle vara kul att höra fler åsikter. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
En bekant sålde sin 323-(E36) 96 i våras M-optik och hel-läder bl.a, ca 11000mil, Cosmosvartmetallic för 70.000:- och det var i våras, så med tanke på hur fräsch hans bils var i jämförelse mot den här så tycker jag att den är alldeles för dyr. Jag skulle bjuda 56.000:- max för bilen i frågan. ------ Länk Länk |
|
| Jag håller med, strax under 60 kkr verkar rimligt om allt är ok. | |
|
Tror som er andra på ett slutpris runt 60 000. /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.