|
|
|
|---|---|
|
Okej, nu är de så här att jag går i banor om att byta dämpningen på min bil. Tycker den är på tok för svajjig...! Jag har kikat på dom här men tänkte höra med er om det är något att ha? Länk Priset är viktigt! Det får inte dra iväg över 6 tusen hade jag tänkt. Ge förslag! //simon | |
|
Det är många här på forumet som har köpt dom och är nöjda. Det finns flera trådar om det, testa att söka. |
|
|
okok, sökte lite.. :) hittade en del.. Hur är det med sänkningen på dom då? dvs: BMW 3-ser E36 91-97 40/35 3600:- BMW 3-ser E36 91-97 60/40 3600:- Vad ser bäst ut? Jag ska ha 17" på med lågprofil. |
|
|
jaha, då lär de väll bli 60/40... ingen som har några invändningar emot detta? |
|
| 60/40 är snyggt! | |
|
60/40 är för lågt och ser raggaraktigt ut. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
tja ja har oxå 60/40 på min (visserligen en e30) o ja tycker den blev för låg fram så den ska höjjas. men de e ju bara en smaksak, ja vill ha bilen "gämnhög" o inte lägre fram än bak. men de e bara att leta bilder o se vad du tycker blir snyggast. mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| Den här 325an är sänkt 60/40 Länk | |
|
En sänknig har väl inget med vad som blir snyggast, det är väl ändå väghållningen, bra respons o mindre krängning man är ute efter. Dessutom behöver du en fjädringsväg vid normalkörning som inte går ner i genomslagsgummin, 60mm är för mycket att sänka för att få bättre väghållning med standardlängd på fjäderbensröret. 40/35 är mer än tillräckligt! ///Magnus |
|
|
325:an som M femman länkar till är mitt verk. Den är sänkt med Fk chassie som är köpt av Gerth som anonserar här på forumet, funkar mycket bra. Klart att rekomendera! Det blir inte billigare än så. Länk |
|
|
tror jag lyssnar på dej E21-racing, det blir 40/35. tackar för ett bra och utförligt svar! //simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.