|
|
|
|---|---|
|
Någon som har en bild på detta? Eller kan länka till en site som har? Har inte sett något foto på detta än, men kan tänka mig att det är snyggt... Funderar skarpt på det till min 325im, så slipper men ta upp hål i skärmarna också. (Nyimporterad) "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." | |
|
Ingen här på forumet som monterat på sin e30 och har lite foton? "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Nähe... Får väl bli först med det på forumet då! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Har beställt nu, så nu hoppas jag slippa borra hål i skärmarna på min iM innan regbes... Fortsättning följer om någon månad eller så. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Nu finns bilder på hur detta ser ut på E30 om någon är intresserad. Kolla länken till min bil: Länk Kommentera gärna. Jag tål kritik. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| Tycker det ser väldigt bra ut | |
|
Helt okej... _______ /Chrille |
|
| Tokfräckt! | |
|
Hade dem på på regbesiktningen så klart. Det var på gränsen att de blev godkända. Tror inte de är lagliga egentligen. Inspektören tillkallade en kollega, och de dividerade i 5 min. Sedan kom de överens om att släppa igenom dem!! Tur för mig... :) Min bil: Länk "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| varför skulle det vara olagligt? räcker det inte med att det går att se bak i dem? | |
|
Inte speglarna i sig, utan sidoblinkerna. De ska vara E-märkta (vilket mina visseligen är) och dessutom godkända i "kategori 5" eller något sådant. (Och det är de inte) Det ska alltså stå ingjutet i blinkersplasten. Min bil: Länk "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.