|
Sida 4 av 16
|
|
|---|---|
|
En polare befinner sig i centrum just nu i Sthlm och ringer o frågar mig vart man kan se F1 för offentlig visning, på tex en bar. Tror han befinner sig på Drottninggatan..innerstan antar jag. Någon som vet? ///Foppa |
|
|
Olearys kungsholmen scheelegatan el. söder götgatan |
|
|
Bra lopp med många omkörningar och vilka omkörningar:)) Fråga:Vid presskonferansen så har dom en röd dricka tidigare har man haft en gul aktig färg är det någon som vet varför man har bytt? |
|
|
Årets roligaste lopp hittills :) Äntligen härligt med 2 pallplatser också !! ///Foppa |
|
|
Men kimi e värd att vinna!! så mycket motgångar han har haft! Bara han har en bil som håller kommer han att vinna varje gång! |
|
|
starre: Du är sjuk! :o) Kanske är det så att de bytt leverantör av dricka? Bra lopp, starkt av williams att för en gång skull ha rätt strategi och rätt däck. Dock behöver det här inte betyda spec mkt för framtiden (mer än att man kanske är stark i ungern). Nästa helg på nurburgring kommer säkert se annorlunda ut. |
|
|
Äntligen lite action! Slutet av racet var en riktig rysare! |
|
haimaul |
En sak bara: Ni som aldrig varit på ett lopp - åk på ett innan ni dör. Det går inte att jämföra med någonting annat. Jag kom hem från Monaco i måndags men behöver fortfarande bara blunda för att höra det där ljudet. __ When in this charming car, this charming man... |
| Verkar som om Williams fått till sin TC riktigt bra och sparar sina däck bättre än de andra. Svaret kommer kanske nästa helg.... | |
|
Nästa lopp är på ringen redan nu i helgen. Bmw williams bilen brukar trivas på den banan, vi får hoppas att FW27:an inte är ett undantag. Jag såg loppet live där 2002 och har fortfarande rysningar av motorljudet när de stor i depån och tomgångsvarvar V10:orna. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Brukar det vara svårt att få biljetter till ett lopp? Måste man vara ute långt i förväg , och kan man lösa dom på plats? Det skulle inte vara fel att åka ned dit till helgen! ///Foppa |
|
|
Silver och guldplatserna brukar vara slutsålda några månader innan. Men ståplatser brukar de gå att få på plats. De enklaste är väl att kolla upp på dailyf1.com hur biljettförsäljningen ligger till. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| jag har oxå varit på F1 live, Ungerns GP 1999, när Häkkinen vann =) håller med om att det är det mest underbara som går att uppleva. Vi köpte biljeterna på plats 2 dagar innan, i nån motsvarighet till "ATG-Ombud" inne i budapest. | |
|
acey: Inte sjuk men nyfiken och är person som ser de små förändringarna:)) Här en till som har oxså såg ett F1 Race live klart bland det bästa man kan göra, det som är mest speciellt är ljudet som via tven upplevs väldigt lika irl är det helt annurlunda. |
|
|
Biljetter går alltid att köpa. Jag och en polare åkte till Monaco i maj 1991 för att se på Formel 1. Väl nere i stan frågade vi ett par poliser var man kunde köpa biljetter. De tittade förvånat på oss och sa att de var slutsålda sedan länge. 30 sekunder senare kom det fram en snubbe och erbjöd oss 2 stycken biljetter :D 2300 Fr (för 2 biljetter) senare satt vi på andra raden i vänsterkurvan i gästhamnen och hade det väldigt bra. Jäklar, nu kommer det där suget igen. Formel 1 ska upplevas på plats, så är det bara! Vilken skillnad. Jag som ändå gillar att titta på tv-sändningarna. Vem som vann? 1991? Börjar på S slutar på enna...;) Min favoritförare, alla kategorier. Alltså, ni som funderar på att åka: tveka inte. Det är världens upplevelse. Garanterat. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
bood: Aha du menar tidernas bästa förare nästan utan konkurrans |
|
|
wendtan: Lite nyfiken bara, men hur gör man när man tomgångsvarvar??? ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Sörpan: med tanke på att tomgången ligger tunt 7-8000 varv så är de väldigt logiskt :) Funkar torrvarvar bättre? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
starre: just det. Till skillnad från Schumi som alltid har haft ett 20-tal likvärdiga konkurrenter efter sig ;) Själv tycker jag att Mansell och Prost var rätt dugliga. Det går ju aldrig att jämföra förare från olika "epoker" med varandra men Senna måste väl ändå anses som en av de allra bästa som funnits? "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
bood: Den enda som jag anser nästan spela i samma klass är:Juan Manuel Fangio. Senna körde som om han var Gud om han nu inte var det jag kommer så väl ihåg den där förbanskade kurvan och däcket som flög. Nästan så jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det nä nu ska vi inte förstöra tråden med nostalgi:)) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.