|
Sida 13 av 16
|
|
|---|---|
|
Länk Hoppas isåfall c+ tar över så att även de som inte har Canal Digital kan se. Tex de som ser TV via Boxer,UPC,Com hem etc. ///Foppa |
|
|
Alonso nära vinna VM med Renault – då vill han byta till Ferrari Länk |
|
|
Angående TV4: De ligger i förhandlingar, och inget är klart varken ja eller nej. Däremot hoppas jag att canal+ tar över så vi får se alla sessions live, inför-program, studio, season reviews osv. Angående Alonso: Snacka om att vrida på sanningen, jag har läst originalintervjun och där säger han klart och tydligt att man alltid vill köra den bästa bilen. Om Ferrari inte är den bäsa bilen så finns det ingen anledning att gå dit. Han avslutade också att För ett årsen skulle alla vilja köra ferrari (förmodligen det AB snappat upp), men om du frågar förarna idag skulle de flesta vilja ratta en McLaren eller Renault. |
|
|
Iof vore det ju skönt att slippa sånt här "Nu ökar spänningen dramatiskt i längdhoppsfinalen, vi är strax tillbaka".... Jag menar reklamavbrott mitt under ett race, det är ju rätt otroligt att dom får hålla på så. Och så slipper vi förhoppningsvis besserwissern Janne Blomqvist. No More Limits! |
|
|
Clubsport: Vem annars skulle vara kommentator under F1 om inte Janne Blomqvist? Han har störst/längts erfarenhet inom detta, han hade hand om detta under Canal+ dvs under Super Signalens tid. Skulle Eje eller någon från Svt kommentera F1? Finns i så fall hen eller högts två stycken som jag skulle kunna tänka mig från Svt som kanske har samma klass. Vem hade du tänkt på? |
|
|
Vet inte om jag tycker att Janne Blomqvist är en besserwisser. Däremot så kan ju Eje va lite mossig ibland. Ofta säger han precis samma sak som Janne bara att han säger det 2 minuter efter. Inget som jag stör mig på så jättemycket att jag skulle vilja byta ut någon av dem. Som sagt. Vilka skulle man stoppa dit istället? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Händer ofta att han försöker mästra Eje. Nån mer som hört att BMW rycker i Räikkönen? Ska vara anledningen till att han inte förlängt kontraktet med McLaren. Ferrari ska också vara med vad dom nu ska med han till när dom har kontrakterat Massa. Har för mig att jag läste det i aftonbladet, var det den kvinnlige formel1 experten så ska man kanske ta det med ett par nypor salt. No More Limits! |
|
|
starre: Finns många aktiva racingförare som skulle kunna hoppa in. Prova Göransson, Ekblom var väl bisittare för nått år sen. Jag får samma känsla som när polaren pratar NHL han låter som värsta experten fast han inte är det... Blomqvist har väl lagt av med det värsta men han är fortfarande inte bra. No More Limits! |
|
| Nu är det bekräftat att Rubens skrivit på ett flerårigt kontrakt med BAR. Ser mindre bra ut för Sato just nu. Källa: Länk | |
|
Det är också bekräftat att Tv4 inte kommer sända f1 nästa säsong och att pengarna lagts på att köpa skitmatcher i Serie A istället. Detta direkt från presstjänst på TV4. |
|
| Kan inte Ekblom börja köra framgångsrikt i F1, då skulle det bli fart på intresset kring F1 i Sverige vill jag lova! Ekblom är ju en supertalang, minst lika bra som Raikkönen o Alonso, tycker ni inte det? Vad säger han själv? Vill han inte till F1 ? | |
| Svårt att bedöma utan att han får göra ett antal test. Tror alla vill till F1. Men för att komma dit på enbart talang, dvs utan något sponsorpaket, är nog otroligt svårt. Schumacher och Kimi tror jag gjorde det, men jag kan inte på rak arm räkna upp fler. | |
|
Kimi hade väl hjälp av både Kekke Rosberg o Häkkinen? No More Limits! |
|
|
Länk Skriv på!!!!! |
|
|
ni tänker inte på Mattias Ekström? för Fredrik Ekblom är ju gammelgubbe :D Ekström har flera gånger påtalat att han inte har något intresse av att köra F1. Om två står förhoppningsvis Alx Danielsson å knackar på F1-porten för att komma in |
|
|
Kimi Raikkonen takes Istanbul Pole!: Länk |
|
|
Och Villenueve som kräver att få vara kvar i BMW/Sauber. Karln kanske ska prestera nått på banan innan han glappar. Missade tyvärr kvalet, han är ju inte med bland dom 15 första på text-tv. No More Limits! |
|
|
13.55: Följ Kimis VM-jakt direkt i TV4 TV4 direktsänder Turkiets Grand Prix med start klockan 13.55. Kommer Kimi Räikkönen att kunna försvara sin pole position och knappa in ytterligare på VM-ledande Fernando Alonso |
|
|
Vilket rejs ett av det klart bäste under 2005 enligt mig alla fall och så klantigt av Montoya på näst sista varvet ocg så vips var Alonso förbi hi hi |
|
|
kan inte mer än hålla med.. klantigt värre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.