|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sälja min bil, vad kan den vara värd tror ni? BMW 323Ci årsmodell 2000 *Topazblå metallic *Beige skinn *Svensksåld, 2 ägare inkl. mig *5000 mil *Xenon ljus *Färddator *Farthållare *Larm *Regnsensor *6 x Airbag *Multiratt med ljud och farthållarkontroller *Business Ljudsystem CD *Klimatanläggning *Fjärrstyrt centrallås *Stolsvärme fram *Mittarmsstöd *Elstolar *Elinställbara, eluppvärmda backspeglar *Elfönsterhissar fram/bak *Vita blinkers runt om *Odubbade 16" vinterdäck på BMW original LM-fälg *Sommardäck på 16" alufälgar *Stänkskydd fram och bak *Antispinn ASC+T *Lackskyddad *M-Tech front *Fullservad med perfekt historik, alla kvitton sparade *Mycket fint skick // Jim Profit | |
|
Extremt kort miltal. Ca 165 000 kr tror jag är ett rimligt värde. Mr C |
|
|
Jag var nog för generös i min gissning. 150 ska man nog vara glad för vid en privatförsäljning. Faceliftade 320 börjar komma ned i pris. Mr C |
|
|
Kom nyligen in en liknande på Powerbörsen för 195' Länk ___ BMWCS #5157 |
|
|
Ja, 150 lät ju knappast skäligt för en bil som är i perfekt skick med perfekt historik. Tycker de flesta (som oftast gått längre) verkar ligga mellan 160-175 000. Tycker inte jämförelsen med 320 är riktigt relevant då den har en klenare motor. // Jim Profit |
|
|
Jämförelsen 323-00 med Faceliftade 320 är väl hyfsat relevant då nyare 320 har 170hk precis som 323? Men det gäller väl som vanligt också att inte blanda ihop slutpris med begärt pris som är så vanligt här på forumet... |
|
|
Hej, Det verkar som om det är snudd på omöjligt att sälja bil just nu.. Jag har haft min Ford Mondeo till salu några månader nu och hittills har jag bara fått 2st skambud.. Länk Jag har lagt mig absolut billigast på blocket av 97- Mondeo 10 - 11K mil men ändå så verkar det vara totalt omöjligt att bli av med bilen !! Börjar bli lite sur nu för jag har hittat en Kanonfin Alpina B10 97- som jag är total såld på men har tyvärr inte ekonomi att köpa den innan jag sålt Mondeon.. Lite Off Topic Kanske men jag var tvungen att skriva av mig.. Mvh Jimmy |
|
|
På pappret har de 170 hk båda men det är väl allmänt vedertaget att 323:an har närmare 190 hk i verkligheten samt 2,5 l istället för 320:ens 2.2. // Jim Profit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.