|
|
|
|---|---|
|
Tjena, vad ska man betala för en väldigt fin 525 93 som gått runt 20 k. Mkt påkostad såsom, generator, bromsskivor runt om, avgass, lite annat. Inte skinn men ac o elhissar. Ser kanonfin ut, ingen rost överhuvudtaget, verkar vara väldans välskött. skulle vara bra att få på ett ungefär mvh Johan | |
|
Kolla runt på anonssidorna så får du väl en bra uppfattning. Och kolla rosten riktigt noga! Innanför tankluckan I nederkanter på dörrarana (vid listen) Skärmkanter (även på insidan) 30k en vild gissning... |
|
| Tycker du att den är fräsch efter att du kollat med luppen riktigt noga så är inte 35k att överdriva tycker jag. | |
| Jag kollade riktigt noga och det var ingen rost överhuvudtaget, saken är den att han begär 42', något jag tycker är lite i överkant. Det finns trots allt ett väldigt stort utbud av e34, så man kan väl antagligen lägga ett bud runt 35-36'. Hur låter det? | |
| 42 låter dyrt.. men det lönar sej oftast att bet. lite mer & få en bil i toppskick med mycket godis än att snåla & köpa till en massa efteråt.. för prylar kostar mer än vad man tror | |
|
Skulle bli överlycklig om jag fick 42k för min (det var vad jag gav för 3 år sedan), visserligen är det en hel del småfix på min (behöver åtgärda farthållare, taklucka, kupefläkt, kablage till bakluckan, byta kondensor+fläkt) men tror fortfarande att jag får ut max 35k... Ha de' |
|
|
Går att hitta rätt ok bilar för runt 30K. Visst många mil och allt är inte perfekt. Särskilt vad gäller 520. Vid den här åldern betalar inte folk så mycket extra för en större motor. "Det vet man ju hur det är med sådana: hög förbrukning, hög skatt, dyra rep osv". Inte alltid sant kanske men vad spelar det för roll. Folk betalr för vad de tror att de får, inklusive jag själv. Man kan inte alltid ha hela faktaunderlaget klart för sig i en snårig begbilvärld även om en sådan ambition är lovvärd. Köpte själv en -94 för inte så länge sedan för under 30K, snålt utrustad men full s-bok. Upp till 42K är det långt och fortfarande inga garantier för att de dyra rep uteblir... Slutsats: med dagens utbud på E34, pruta hårt eller leta upp en annan bil. Anders |
|
| 42k är för mycket punkt. Och det tycker jag du ska tala om för gubben. Det kommer han aldrig att lyckas sälja den för. MAX 35. ett öre till tycker jag inte du ska ge. Kom alltid ihåg att DU som bilköpare har alla ässen i handen. Behåll lugnet så han inte tror att han har dig i en liten ask. Bara att pruta på. | |
| Är den riktigt fin tycker jag absolut att den är värd 42...men som alla säger så finns det ju en och annan E34:a. Låt skicket bestämma och lägg hellre ut ett par tusen xtra för en som är riktigt fräsch | |
|
Håller med Bergarn...42k behöver inte vara något överpris, men då ska den vara i ett mycket gott skick! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| jag köpte min 525ia -94 för 35 i absolut toppskick med 17" skinn + all utr ingen rost tycker 42 låter mycket!! | |
|
Det gör jag med, bilen i fråga finns här på autopowerbörsen, silver står i Karlskoga. Såg att det fanns en svensksåld 530 93 el 94 för 39 med manuell! det slår faktiskt högre än en 525'a, men sen vet jag ju inte hur det är med driftkostnader på en sån. Jag ska fortsätta o leta,. är lite velig och vet inte riktigt vad jag vill ha. |
|
|
Det är min 530-93:a som finns på börsen, den drar inte farligt mycket för att vara en V8 samt att försäkringen är låg. Grymt nöjd med bilen men måste ha en touring(tjej m. barn...). rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.