|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Vet att vissa inte gillar när folk stylar sina E36:or så de får M3-look. Men jag tycker det är kanon. Se på dessa bilder och njut: Länk Länk /Edvard BMW CS # 4503 | |
|
Hmm. Speciellt e-36:an blev rejält annorlunda. Folk skulle tro att man bytt reg-skyltar. Coolt. |
|
|
Jag tycker at det är helt ok att styla sin bil så att det ser ut som en M3 eller M5. Däremot gillar jag inte när de sätter på M3- resp. M5-märke istället för ett ensamt M. Enligt min mening är M3 resp. M5 reserverade för orginalbilar medan M-märket gärna får pryda en "vanlig" stylad bil. Vad tycker Ni? mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
M3- resp. M5-märke reserverade för riktiga M-bilar menade jag. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Skit samma. Att ha en 520 som ser ut som en m5 är som att ha en skjorta som är Armani-kopia. De vet själva att de är en bluff. Andra bryr sig väl inte. "Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag" |
|
|
Det absolut coolaste måste ändå vara de som sätter M3 märke på e36-316 sedan och inte ens har nedlackade spoilers, ännu mindre M spoilers och speglar etc. Alltid lurar man någon vid korvmojjen på raggarrundan ;) //Wille |
|
Huby |
Tycker det kan vara fräckt med en uppstylad bil, men deet e ju inte så fräckt med ett M3 märke på en 318 direkt, tror mer att många stylar bilen för att få den snygg o inte att få den att verka vara nåt annat..... |
|
Håller med Berg35, M-styling är fritt att köpa till vilken BMW som helst - med betoning på styling. M3 och M5 är något helt annat och skall inte förväxlas med ett ensamt M-emblem. Jag kräks när jag ser M-emblem på andra fabrikat bara... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.