AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
457

M3 wannabies?

bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Vet att vissa inte gillar när folk stylar sina E36:or så de får M3-look. Men jag tycker det är kanon. Se på dessa bilder och njut:

Länk

Länk

/Edvard
BMW CS # 4503
Hmm. Speciellt e-36:an blev rejält annorlunda. Folk skulle tro att man bytt reg-skyltar.
Coolt.
Jag tycker at det är helt ok att styla sin bil så att det ser ut som en M3 eller M5. Däremot gillar jag inte när de sätter på M3- resp. M5-märke istället för ett ensamt M. Enligt min mening är M3 resp. M5 reserverade för orginalbilar medan M-märket gärna får pryda en "vanlig" stylad bil. Vad tycker Ni?

mvh
Berg

"Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer."
IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943.

M3- resp. M5-märke reserverade för riktiga M-bilar menade jag.

mvh
Berg

"Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer."
IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943.

Skit samma. Att ha en 520 som ser ut som en m5 är som att ha en skjorta som är Armani-kopia. De vet själva att de är en bluff. Andra bryr sig väl inte.

"Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag"
Det absolut coolaste måste ändå vara de som sätter M3 märke på e36-316 sedan och inte ens har nedlackade spoilers, ännu mindre M spoilers och speglar etc. Alltid lurar man någon vid korvmojjen på raggarrundan ;)

//Wille
Huby
Tycker det kan vara fräckt med en uppstylad bil, men deet e ju inte så fräckt med ett M3 märke på en 318 direkt, tror mer att många stylar bilen för att få den snygg o inte att få den att verka vara nåt annat.....
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Håller med Berg35, M-styling är fritt att köpa till vilken BMW som helst - med betoning på styling. M3 och M5 är något helt annat och skall inte förväxlas med ett ensamt M-emblem.
Jag kräks när jag ser M-emblem på andra fabrikat bara...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.