|
|
|
|---|---|
|
Jag vill inte ha en MP3 spelare i hanskfacket! I dag har Pioneer m.fl CD spelare på marknaden som hanterar MP3 & Wave format. Finns det någon som har koll på om det är möjligt att uppgradera CD växlaren mot en som hanterar detta? | |
|
Vilken av bilarna gäller det? T.ex. Alpine's CHA-S634 med lämplig adapter för bilen från Soundgate eller Blitsafe bör funka. Jag har själv gjort de nödvändiga förändringarna på min bil även om jag inte nyttjar MP3 utan gjorde det för att få en mer välljudande CD-spelare. Mvh Björn |
|
|
Då kommer vi till nästa "okunniga" fråga! Var ser jag vad jag har för CD Växlare i dag? Jag har Proffessional med stora skärmen inklusive DSP. |
|
|
Då du inte nämt till vilken av bilarna så antar att det är till kryssfemman och till den föreslår jag följande grejer: Alpine CHA-S634 MP3 kapabel CD-växlare m Alpine KCA-130B AI- till M-bus adapter Soundgate ABMW35V5 BWM till Alpine M-bus adapter Soundgate BMWDSP Analog till BMW digital-omvandling Ovanstående är bara en av möjligheterna, det går att välja grejer från Kenwood, Pioneer och Sony också om man så önskar. Mvh Björn |
|
|
Strålande! Det stämmer att det gäller X5:an. Med det känns det som om lösningen är nära! Det tackar jag för. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.