|
|
|
|---|---|
Carl Adam Andersén |
Opalgrön, omlackad, inte mycket rost men framskärmarna skulle kunna bytas för det är lite i tröskeln på dem. 22000 mil renoverad top, ev trimmad för den drar jämnt med e36 325 Inredning i så gott som nyskick shadowline vita blinkers sänkt 2,5 system nice vinterdäck Meeen den startar inte, elfel Vad hade ni gett? |
|
Besiktigad när? Det där med att den inte startar kan ju bero på en hel del saker...allt från dåligt batteri till "undermålig kompression i maskin". Tar dock för givet nu att det inte lutar åt det sistnämnda pga toppen nyligen renoverats och att bottendelen antas fräsch. Du har inte listat ut vad specifikt som falerar vad elen beträffar? Gissning av mig nu med det lilla du skrivit....tja,grovt...inte över 5'. Mvh Janne. |
|
Carl Adam Andersén |
Brytare/rotor, tändningslås eller kabel i sparklådan troligt fel. Allt annat kollat. Jo något sådant hade jag tänkt mig också, köpte den för 1500 så det var iaf värt en lördag. |
|
1500kr är ju "gratis" Ett klipp :) Mvh Janne. |
|
|
Förresten "brytare"?? vad menar du med det? Om du menar brytarspetsar så finns ju inte det i en 528i-84,brytarlöst system.. Nåja,du hittar säkert felet tids nog... Mvh Janne. |
|
Carl Adam Andersén |
Jo jag kom på det också :P |
|
Hmmm..Hur kan du veta att den drar jämt med en E36 325:a när den inte startar? Eller du menar att den blev bogserad av en E36a:-)? 1500 va den värd iaf...lätt. |
|
Carl Adam Andersén |
Förre ägaren har en 325a. För övrigt funkade den utmärkt att bli bogserad i 80 km/h :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.