|
|
|
|---|---|
|
Hei :) Det er en brent motstand i speedometeret mitt (se bilde). Kan noen gi meg data på denne motstanden, eller gi meg fargekodene på den? Speedometeret hører til min 90' 318is :) Länk Om ni inte fattar min norska, kan jag prova at skriva det om på svenska eller engelska :) | |
|
det är inget fel på din norska vi förstår den...He he* Var det imnte svårt hitta att just denna var bränd? Kan inte Bmw hjälpa dig? Kanske någon firma som håller på och lagar tv&radio som kan hjälpa dig lösa frågan! Vem vet någon här på forumet vet kanske vet det! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Neida :) Fant ut etter en liten stund at det var denne som var brent.. Det er også brudd i den. Skal se hva BMW verkstedet har av informasjon om speedometeret på mandag. Håper noen på forumet her har mulighet til å finne ut hvilken Ohmsk verdi denne motstanden skal ha :) Som dere ser er fargekodene på motstanden brent bort :( |
|
|
Nå har jeg sjekket med det lokale BMW verkstedet. De hadde ikke så detaljert informasjon om speedometeret. Somebody help me! :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.