|
|
|
|---|---|
wowwe |
Hej nu har man inhandlat sin 5e BMW med en hyfsad utrustnig.Mitt stora problem är att vi vill ha en silvrig kulör med en trevlig inredning men samtidigt skall den vara lite tålig då vi har en 2 åring plus en till på g. Valet står mellan Titansilver med Beige,Tryffelbrunt eller Amethyst klädsel. Eller silvergrå med samma interiör som ovansående. Är det någon som har lite bilder amethyst som kan se så vore jag jättetacksam Spec: BMW 530I med nya 3liters M-sprtpaket Comfort Advantage Gardiner bak+dörrar El värme bak el värmd ratt Massurbrunt trä inredning Silvergrå met Amethyst läder Hifi Navi Buisness Velourmattor Reservhjul |
wowwe |
Är det någon som har någon liknande silvrig kulör med ljust skinn eller bilder. |
wowwe |
Är faktiskt rätt så sugen på en Carbonsvart med amethyst eller tryffelbrunt läder |
|
Har en silvergrå 535d med amethyst läder och det ljusa träet, ljus poppel (437). Var först osäker på om jag valt rätt träinlägg till ett så pass ljust skinn, men det blev helt kanon! Rekommenderas varmt. Vad gäller färgen på bilen så hade jag först fastnat för titansilver, vilket i bilhallen såg läckert ut, men när jag lånade en bil med den färgen och fick tillfälle att se den i olika ljusförhållanden ändrade jag mej snabbt...Orkar du tvätta, satsa på carbonsvart, den är läcker. Om du inte vill tvätta stup i kvarten så är silvergrå nästan lika snyggt och betydligt mer lättskött... /Igge |
|
wowwe |
Igge: Men är du nöjd med skinnet är det inte för ljust? Jag undrar om det blir lätt smutsigt och om det är lättskött. En sista fråga är din med m-packet och jag tackar för ditt inlägg |
|
Färgen på skinnet är kanon. Ljust och fräscht, men ändå tillräckligt mörkt för att inte vara smutskänsligt. Passar klockrent till silvergrå metallic. Hade gult individual läder i min förra E39:a och det var mycket känsligare och blev ganska lätt smutsigt. Sitter m-sportpaket på bilen. /Igge |
|
wowwe |
Igge kan vara snäll och maila mig bilder på din bil :) |
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Wowwe: Kolla mailen... Tar fler bilder när sommardäcken kommit på... |
|
wowwe |
Tack så hemskt mycket för bilderna bilen ser så fräsh ut med den kombinationen. I vilken färg är stolsryggarna ??? |
|
Hej Igge, Vill jätte gärna se din bil också ;) Själv kör vi en Titan Grå met, E60 530dA med svarta komfortstolar i skinn & titan inredningen istället för träd. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
wowwe, Skippa Navi business och den träinredningen du valt (tycker den som kommer standard är mycket snyggare, dvs titan, se bilder under min profil) och uppgradera till Navi Prof, då får du även spiltscreen, samt karta ;) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
wowwe |
Nej Sim man får Alu cube som standard. Vet inte riktigt vad jag behöver navin till egentligen då jag hittar överralt som Wien och Munchen när vi brukar åka ditt. Men är inne på att ta kpmfortstolarna istället. |
| Komfortstolar är ett självklart val. De är SÅÅ sköna. Svårt val med färgen, silver är för vanlig men den gråa är lite tråkig i mitt tycke (tur att vi tycker olika - tråkiga debatter annars :) ) så det hade blivit silver utan tvekan. Inredningsfärg är svårare. Kolla även Kastanjebrun, den är riktigt läcker. Var på BMW häromdagen och såg den beiga live - kanonsnyggt. Självklart ska du ha träbitar i bilen, klart snyggare och trevligare än aluminium. Ljus poppel är snyggt mot beige! Lycka till i bilköpet. | |
|
wowwe, Var så lite så. :-) Baksidan på stolarna är i samma färg som skinnet. Klokt val med komfortstolarna, de kostar en slant extra men gör underverk för komforten! Såg att du funderade på elvärmd ratt. Tidigare (i höstas) gick det inte att beställa den tillsammans med sportpaketet, går det nu? Sim, Kolla mailen. /Igge |
|
wowwe |
Igge nu gör du mig osäker angående ratten kanske säljaren har fel. Jag skall få låna en 525m en hel dag och utvärdera stolarna men det lutar garanterat åt komfortstolarna. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.