|
|
|
|---|---|
|
Ja som rubriken säger.... Tacksam för många svar. Kanske någon som har varit och tittat på den ? Länk | |
|
Frontspoilern är i mitt tycke hemsk... och priset är alldeles för högt. E39 Touring är ju nere i dom pengarna mer eller mindre. BMW CS #5139 |
|
|
Håller med JL, bättre att satsa på en e39 kombi istället, denna är tokdyr verkligen. /Simon |
|
|
Såg fin ut på bilden iaf...Frontspoilern tyckte jag passade alldeles utmärkt på just denna E34(med reservation för svårigheten att se hela).. Lite dyr,javisst,men pruta "några tusen" och ha sedan en bil med många mil kvar att slita på innan det börjar krävas mer dyrbara reparationer. Är det "100 säkert med milen" tycker iaf jag att priset i viss mån kan motiveras. Kan inte jämföras med skruvade "15000milare". Mvh Janne. |
|
|
Nja jag tyckte väll också att priset var lite i överkant men om milen är "säkra" om de nu kan vara det så kan det ju vara värt det. Om man har tänkt behålla den ett bra tag. Tycker att E39 som kostar ca 70 ( den tidigare modellen inte är tillnärmelsevis så snygg som denna E34 ) Ska det vara en E39 så ska det vara en med facelift och m-sport paket och då skenar priset iväg om den bara har gått 10000 mil tillsammans med försäkringen. Så det är inte lätt att väga fördelar mot nakdelar. Fler kommentarer är välkomna Mvh Jimmy Carlsson |
|
| Korvmojje style över fronten tycker jag. 70 kkr känns dyrt. | |
|
Bilen var snygg(korvmojje..???Nja) men ack så dyr... 10000mil=6år i Tyskland...hm svårlöst ekvation i mina öron...men man vet aldrig? //Linda |
|
|
ni kan väl inte säga att e39 touring idetta fallet blir det då 528 som man kan hitta för 70tkr i sverige eller?? Håller nog inte riktigt med. Visst priset kan man nog alltid pruta på men om den värkligen gått så lite så är väl priset rätt ok tycker jag, men helst ska man pruta på denna bilen! Sen kan man fråga sig hur det kommer sig att bilen har rullat så lite? Krockat? Uttstälningsbil eller en vissningsbil från början?! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Om du lägger samma peng och väljer mellan E39 och E34 så får du en E34 i kanonskick Eller E39 so är totalrisig för samma peng Man får vad man betalar för..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.