|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tack så mycket. Väldigt snyggt. |
|
| Iforged > Länk | |
|
Oj den va Grymmesnygg. |
|
| Och till ett sjukt mycket bättre pris än HRE! | |
|
Vem säljer Iforged i Sverige? Razvan har du de fälgarna i sortimentet? MVH |
|
|
Imola: Det var den trevligaste fälgen jag sett på länge! Vad kostar dom då? |
|
|
Dime. Vi är iForged ÅF i Sverige ja. Maila vilken modell och storlek du söker. Mvh |
|
|
Vad tycker ni om Breyton Spirit? Jag tycker den verkar riktigt snygg men har ej sett den på någon M3:a. //Matte |
|
|
XinoZ: Personligen tycker jag den ser riktigt bra ut på bild, men jag tycker inte den ser lika bra monterad på bil. Har bara sett fälgen på 330i i silver metallic, och det passade inte alls :( MVH / Jacob |
|
|
Att köpa sådan fälgar i Sverige gör man inte. Man tjänar på att köpa dom ifrån USA. Kolla runt på E46Fanatics.com i deras forum för lite schyssta idéer! |
|
|
iForged Daytona! Imola; har du någon bild eller länk till bild med dem monterade på en e46 M3'a? Sååå snygga! Mvh, /Wille |
|
V12 LeMans |
alternativ till övriga tips Länk |
|
Imola. Vad ligger priset på här i sverige? |
|
|
Här är nåt liknand Daytona monterade på M3 O M5 Länk Länk |
|
|
WilleW: Sorry, inga mer bilder... Hade jag köpt fälgar till en M hade det blivit dom utan tvekan. Razvan Terme: Ingen aning, vet bara att ingen kan matcha priserna som är i USA. |
|
|
Vi försöker hålla samma priser som står på hemsidan på HRE wheels.com Att vissa firmor i USA väljer att sätta lite andra priser beror nog på att dessa inte behöver betala cirka 500 USD i frakt samt tull och moms. Men att du vet vilka priser som finns på Iforged i Sverige, det tror jag ifs inte på :) Mvh |
|
|
Sade det om HRE för att det kommer att vara samma för IiForged oxå..drog till det med HRE för att det är oxå USA baserat... Hoppas det inte blev missförstånd Mvh |
|
|
Jag har fått en del offerter från Usa på Hre fälgar.när man räknat in moms,tull och frakt så blir det nästan exact samma pris som stylabilen.se har.Personligen annser jag att man bör gynna svenska företag när differansen nästan är lika med 0. |
|
|
Dom priserna som står på HREWheels.com är ju dyrare än vad man får betala. Och alla skickar mot att skriva ner värdet, så tull och moms blir inga stora pengar... Men vågar man inte chansa lite så visst, köp fälgarna av Stylabilen. Men man tjänar tusenlappar på att köpa ifrån USA. Sen så lovar jag dig att du inte kommer kunna matcha priserna i USA, men alla vågar inte skicka iväg 50.000kr till någon man inte känner som sedan skickar utan försäkring. Det är där du kommer in i bilden ;) Lycka till med din försäljning! |
|
|
Någon som har bild på BBS Challenge i en mer smidd look? Ser ungefär ut som dessa: Länk MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.