|
|
|
|---|---|
|
jag söker en 320 tic som har bromsat typ över 300hk med std.sprut tror jag. någon som vet nått om den? ps jag har sökt men det är ganska kul när man läser så alla inlägg, så svaraste ALLTID -sök.... så det finns en massa frågor/inlägg men svaren är bara: -sök.... Man behöver inte vara snygg om man är snabb... | |
|
Prova å sök... Haha, skoja bara! Var det inte Limmet som hade en 320 med 300+ Hur går det med grenröret? Min brum-brum bil Länk |
|
|
Du är kul, du!! Japp, det är klart och de blev en lite större turbo...:) Lite synd att jag inte hinner o-ring.. men de gör inget jag ska bara ladda 0.3 eller nå sånt :) Jag hittade det jag sökte, sökte bara lite dåligt... Länk Man behöver inte vara snygg om man är snabb... |
|
|
jo, de var den jag åxå tänkte på, har för mig att Limmet hade den innan.. men skitsamma. Spara du agget från amazonen, är de den du ska ha :) Min brum-brum bil Länk |
|
| Ser ut som min gammla bil det där.. =) | |
|
Nää, jag har inte kvar turbon från aman, så jag fick inhandla en "ny". dock inte lika tuff... :( Man behöver inte vara snygg om man är snabb... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.