|
|
|
|---|---|
|
Tjenis på er! Tänkte byta dämpare på bilen till lite styvare....kortade eftersom han är härligt låg. Dela med er av era erfarenheter & tipsa på . Tackar!! widehall | |
|
Jag har kört ganska många mil med en bil (inte min) som har Gula Konidämpare och jag är mycket imponerad. Därför har jag för avsikt att skruva på just Koni på min egen bil. På www.mh-gtr.com kan man köpa sådana... MVh / Micke R |
|
netsix |
Jag har beställt Bilstein sport via www.mh-gtr.com och enligt uppgift skall dom vara bra. /netsix |
| jag hade bilstein "sprint" på min 530 -93- grymt stadig på vägen (rekommenderas) | |
|
Koni , om du tänker gasa på bana , annars är det meningslöst med ställbara , kör själv med Koni gula , sen 5år Krister Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
Nån som vet om Weitec som Bildelimporten säljer är nått att ha??? \H No Guts No Glory |
|
| Har inte BMW nått som heter M-stötdämpare.Borde väll i så fall vara bra!!!Kanske lite dyrt ,men vill man ha bra grejor så..... | |
| Jag har monterat bmw:s sportchassi som innehåller sachs sportstötdämpare och bmw orginal sportfjädrar. Pris för allt ca 9000:- exkl. arbete. Bilen känns väldigt stabil trots att jag bara har kört med vinterdäcken än så länge. | |
|
Tja! snacka med min farsa på Stockholms stötdämparverkstad... 08/6434848 ej måndagar. Han säljer/bygger Koni efter önskemål, längd/dämpkraft mm... att korta ett par "gula" med toppjustering är inga problem.. säg bara vad du vill ha.. men visst, smakar det så kostar det... //Micke Swallow my pride |
|
| Vill man ha ställbart runt om utan att demontera (bak) så blir det Öhlins som gäller firman ovan levererar gärna till priser runt 7500:- /st | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.