|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver hjälp att veta vad det är för registreringsnummer på den här vita M5 E39:an. Om det är någon som har varit på den här träffen och har tagit kort på bilen och ser numret så vore jag tacksam om nåon kunde skriva här i tråden. Länk Länk Stort tack till Andersson_CSI här på forumet som hittade bilderna åt mig! //Schnitzer __________________ | |
| Schnitzer: Sen förra tråden med Norrköpingsm5an. Det är nog inte så intelligent att skriva regno i publika trådar. Pga stöldrisk mm....Prova maila dom till Schnitzer istället:) | |
|
Ja, det går bra. Maila till: m5.individual@gmail.com //Schnitzer __________________ |
|
|
Varför vill du veta alla reg nr till M5 E39:orna??? Jag blir lite orolig när man frågar sånt. Tala om varför så ska du få ett regnr. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Denna är riktigt snygg! Länk Länk MVH / Jacob |
|
|
MAXEY: Jag håller på med ett register för dem. Precis som m5toureg och HD91 gör, fast för M5 Touring och M5 E34. Jag är inte ett dugg intresserad av att själa någons bil/bilar. Tror inte heller att någon som skulle göra det så och skriva det här heller med skriftliga bevis. Se bara hur många inlägg jag har gjort. Inte skulle jag lägga ner mig så mycket bara för att få reg.nummer på M5 E39 så jag skulle kunna själa dem. Varför skulle jag ha en sida om den modellen....? Sedan kan man ju se reg.nummerna när bilarna är ute i trafiken. Vem som helst kan ju få tag på nummerna, om man verkligen vill. Jag förstår om du inte vill ge ut nummer, men varför bara klaga på mig när det finns fler folk som frågar samma sak? //Schnitzer __________________ |
|
|
k1mzo: Tack! Vad jag har fått höra så har faktiskt väldigt många varit riktigt nöjda med att man har uppgifter om olika "objekt" som kan vara skruvade, etc. Sedan förstår jag inte om någon vill skriva nummer på forumet och det var därför som jag skrev ner min e-post-adress. //Schnitzer __________________ |
|
|
Jacob_M3: Ja, du har bra smak! //Schnitzer __________________ |
|
|
Ahh, vilken vacker vagn. Was will ich mehr... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Precis som jag sa: Tala om varför så ska du få ett regnr. Det gjorde du ju nu så då kan du titta i din mailbox så ser du att du har den vita m5:ans Reg nr! Klaga på dig har jag inte gjort. Jag frågar bara varför. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Finns det bara 3 st vita? Det var inte många. Och en av dem står hos Carlqvist i Tingsryd. Länk "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Jacob_M3: Den var verkligen snygg men bilarna framför var ännu snyggare! |
|
| Kim - ja det är nog bara du! :) :) | |
| Jag tycker att en E39 behöver en rejäl sänkning innan den blir snygg. | |
|
Ok, jag hade redan den vita M5:an i registret. Det finns kanske bara 2 stycken vita M5 E39. Den och den som finns i Tingsryd. Ska någon ha en speciell bil så köp den i Tingsryd. Klent utrustad, men inte många som har den kulören. //Schnitzer __________________ |
|
|
k1mzo: Jag tycker att den ser kanon ut! //Schnitzer __________________ |
|
| k1mzo: Snygg men hög fram. 20 mm till hade inte skadat! | |
|
Vita M5 E39:or: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Vit M3 E46: Länk Länk Länk Vit 850: Länk |
|
|
Väldigt fina bilder! //Schnitzer __________________ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.