|
|
|
|---|---|
|
Hej jag planerar att köpa en touring (320, 325, 330) Vill höra lite utav era erfarenheter mm. Vad rekomenderas? 320 ? 330 ? Skall man köpa en här i swe eller importera? Vilken site rekomenderas och vilka priser skall man betala för -00 -01 -02, för swe köp och import? Vad bör man tänka på ? Finns det några standard fel man skall hålla koll på ? Helst skulle jag vilja ha en -02 eftersom faceliften men det e ju som allt annat en prisfråga. Tar gladeligen emot alla tips inför mitt bil köp. | |
|
Ingen som har någon form av erfarenhet av denna bil modell? skumt! |
|
|
Rekommenderar att du söker på exvis "330" AND "touring"...då får du bla dessa svar...och många till: Länk Länk / Joakim Länk |
|
|
Köpte min 320 touring för nån månad sen den hade gått 13.000mil för 120.000:- svensksåld fullservad o mycket bra skick. Självklart hade jag velat köpt en 330 istället men den drar med + dyrare att försäkra. Jag rekommenderar dig att köpa en svensksåld. Sen om du ska ha en 320,325,330 e ju upp till dig o din ekonomi. |
|
|
Glömde skriva att min är en -00. Personligen gillar jag ej faceliften på 3 serien. |
|
|
Ojdå glömde en sak till *skratt* kolla efter rost på dörrarna längst ner på dörrarna. Kolla efter rost överhuvetaget. Kolla oxå länkarmarna på bilen dom är inte gratis att byta på Bmw. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.