|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
Jag undrar vad instrumentpanelen till en e28 kan vara värd? Den e från 86 och i mycket bra skick... E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
|
Ojj, det är en smal marknadsplats du har att jobba med. Jag skulle vara glad om jag fick en hundring. Tror inte att det sitter så många i stugorna och söker efter en E28 instrumentpanel. Troligen lika bra att slänga... Hoppas du inte tycker att jag är dryg. Mr C |
|
518i slow mobil |
Intresserad av att köpa en, därför jag undrar! Mer en 500 e alltså att vara mycket generös? E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
|
Hör efter med några skrotgårdar ochs e vad dom tar för instrumentpanelen. www.bildelsbasen.se Som föregående talare säger finns det ingen stor marknad... ///Tomas M BMW 528i -86 BMW E28 registrer #1 |
|
|
Jag har en från en 518i -88 Letar relativt rostfri e30 med defekt eller ingen motor. Numer också efter en styrbox till -83 m10. Länk |
|
518i slow mobil |
Nu har jag mailat dig angående den..... Svara så fort som möjligt. E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.