|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! som frågan lyder är de någon som känner till atoclen i Anderstorp+ om dom gör bra i från sig? Har lite funderingar på att lämna in bilen där på en vaxning. Mvh |
bmw,m3 |
Hej! har varit å visat upp bilen för dom, dom tyckte de räkte med en vaxning för 2500kr. en lackskydsbehandling kostade 3700kr är de stor skillnad om man jämför dom 2 behandlingarna ? |
|
Vad är det för lackskydd? Ditec?, Mr.cap?, Lahega? eller något annat? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
bmw,m3 |
Tror dom kör med ditec |
|
Om du är ute efter ett komplett skydd för en lång tid framöver och inte ser vaxningen som ett sätt för att få bra ordning på lacken för att själv kunna vaxa i framtiden skulle jag lätt satsa på ditec. Du får en mycket bättre hållbarhet än med en vanlig vaxning. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Jag har inte hört nåt negativt om autoclean, kunderna verkar nöjda och priserna är ju ok. Jag åker förbi nästan dagligen och kunderna verkar ha gott förtroende när man ser vilka bilar som står utanför, såg en Z8 där i höstas tex. : ) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.