|
|
|
|---|---|
|
Hej jag satt å pillade lite på knappen man nollar trippen med och kom in i lite roliga menyer när man vred om nyckeln. Kunde göra massa balla saker som tex ställa om tempdisplayen till fahrenheit .Nu har inte lust att ha det så längre vet någon hur man får tillbaka den till celsius. Bilen e en 523 -00 tacksam för svar | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tänk om nån kunde "slå alla knappfibblare" på fingrarna rejält :DD (windows fel??) Förmodligen på samma sätt som du ställde in F iställer för C. Jag tror att då kan finna detta nån stans här på forumet du får försöka använda funtionen sök inlägg ovan och använda fantasin så borde du hitta nått som leder dig rätt. (OK jag erkänner att jag skruvade sönder min första klocka som jag fick när jag var 6 år efter 2 veckor:) ///MVH Hasso Länk |
|
jo tack jag har både hittat och testa sökfunktionen men utan resultat men jag måste få fråga hur du äns orkar att besvara frågan när du inte kan svaret??? för övrigt så enligt bme ska man krycka in knappen vrida om nyckeln och släppa så ska den slå över det gjorde den dock inte så jag får väl ringa dom igen |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk se länk: fanns flera resultat om man använder sökfuntionen. Och det behöver inte betyda att man kan vara spydig när man ber om hjälp. ///MVH Hasso Länk |
|
Gjorde samma sak själv... fast till min lycka så stod det precis hur man gjorde i instruktionsboken *L* //Niclas Pärlan Länk |
|
|
ber om ursäkt om jag uppfattades som spydig tack för hjälpen ska kolla om det funkar så snart jag kommer till bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.