AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
644

Vilket fjäderbensstag ska jag köpa?

STi
Hej hej...
Nu är det som så att jag ska köpa mig ett fjäderbensstag
(till framvagnen) till min 325im e30. Men nu till problemet, jag vet inte vilket jag ska köpa. Finns ju en massa att välja på.
Någon som har erfarenheter? eller rekomendationer om vilket jag ska köpa och vart jag kan köpa för bästa pris?

Är tacksam för alla svar...

//Tack på förhand
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Jag köpte mitt från Styletech. Passade perfekt, bra pris, kort leveranstid osv.

Jag kan varmt rekomendera att du köper därifrån!
STi
Märker man någon skillnad när man sätter på ett.
Jag menar så det är värt pengarna?
STi
Kollade precis in styletech och dom säljer inte fjäderbensstag till e30 finns det på fler platser som har lika bra priser som dom hade på sina?
realcar har sparcostag.
Jag köpte mitt där, polerat, aluminium, dubbelt.
Passade klockrent om man la brickor mellan tornen å staget för annars tog det i insuget på min 318is :)

MVH Johan
STi
Kollade nyss in på realcar. Dom hade ju inte heller något fjäderbesnstag till e30 karossen. Dom enda var ju från e36 och uppåt.
Är det ingen här som har köpt det till sin e30 ???
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Man märker lite skillnad när man kör på ojämnheter i högre farter...Men nu har det ju vart vinter o snö så jag har inte kört mycket med bilen, knappt nånting alls och då har man ju inte testat staget ordentligt hehe

Kontakta Kent på Styletech o fråga efter fjäderbensstag till e30 så kanske han kan ordna fram det...!
Visa användare
595
wuffee
BMW 320i 4d -86 Nerplockad.

BMW 325 4d -93
Jag VET att www.ga1.com har fjäderbenstag fram och bak till e30 =)

Mvh
Uffe
Bj
210
Bjärrn
Bmw 320i -92
Vet att oka racing hade tom till min E28:a så dom bör ha till E30, www.oka.se

MvH Björn
Realcar har en gigantisk pdf fil med stag till ALLA E30´s.
Jag vet för jag köpte ett därifrån där det till och med fanns specifikt till 318is -90.

Såhär blev det för mig: Länk

MVH Johan
Om det är värt pengarna vet jag inte, men jag vill inte vara utan staget nu iallafall. Blev väldigt mycket bättre bil anser jag. Skulle vara skoj att bussa om hela bilen och byta alla motor/vxllåds fästen också :)

MVH Johan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.