|
|
|
|---|---|
|
Hej! hur får man loss högtalarna i taket på min touring? 528 -97 lossar man gallret eller tar man och bänder sönder plast ringen? Jag har ett skorrande ljud i dessa högtalare som är konstant oberoende om man höjer meller sänker volymen. väldigt iriterrande, undrar om det är slutsteget som är kass eller om högtalarna är spräckta? Tacksam för svar | |
|
Hmm, jag vet inte om det är samma som på E34... men jag hade samma problem som du.. o de var metallbygeln som sitter som förstärkning som hade lossnat o låg o skallrade... men jag tog ner gallrena komplett med plastringen, lite milt o försiktigt våld löste det.. sedan var de bara o bända upp kanten på metallbygeln lite, få in den rätt o sedan klämma ihop de igen Hoppas de kan vara till lite hjälp iaf //Reqan |
|
stefannorr |
E-39 hade vissa problem med e-39 96-97 med högtalarna o ljudet,borde ju va åtgärdat men inte säkert..hade själv skorrande ljud vissa dagar...de ja minns som var största problemet var att typ när man slog igång bilen o hade på stereon så kunde stereon starta med ljudet på max...obs råkade ej ut för de själv... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.