|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Den här tråden tycker jag var lite onödig, lite otrevligt att hänga ut enskillda personer på ett allämnt forum.Jag kan förstå att man kan bli lite misstänksam när någon har upprepade annonser på delar, speciellt M-delar, som enligt min uppfattning inte är är hedliga delar alla gånger.Jag har påvisat för bmwcs att en lista ang stulna bilar, typ som Porsche clubben har kanske kunnde vara något för oss. | |
TED |
Kan bara hålla med Pelle... en tråd som denna skapar oftast bara en massa skitsnack kring en person som det kanske inte alla gånger finns någon riktig grund till! /Mvh S8TED |
|
Ted: precis.. Pelle: jag kan förstå dig men att ifall man upprepar sina annonser pga man inte har fått dem sålda.. är det fel eller? bara för att de är M delar så får man inte det för då är man en "skum" lirare.. det är många i detta forum som vet vem jag är, många härinne har ringt mig personligen och sagt att skit i dom eller det är bara avundsjuka oftast.. dom har låtit bli att skriva i här för detta är barnsligt tycker jag.. men han som startade deta tråd är ändå "dummast" här.. han kunde ju ha ringt mig o frågat.. och ni alla andra som har något ni vill mig så ta det personligen med mig då istället.. jag finns på 070-4439586 PS. jag säljer bara delar som jag inte har någon nytta till längre.. precis som alla andra. sr ni mina byggen så förstår ni..... /NoFear |
|
|
Vad jag undrade var om någon t.ex gjort affärer med Tony och vet vad han håller på med. Och det verkar som en reko kille. Ber om ursäkt om det blev lite vilseledande och onödiga påhopp. |
|
|
Antem: du är förlåten..*ler* men nästa gång du undrar över något sådant över mig eller någon annan så ring han o fråga.. så slipper du undra..:) ha de bra! /NoFear |
|
| Vi som nu känner Tony och kan ju sammanfatta att han e en cool och jvligt kunnig kille så vi får slut på denna ganska tramsiga diskussion. Punkt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.