|
|
|
|---|---|
|
Törs man byta åtsig en B12a 99a som gått 20,000mil,bra eller dålig affär.Länk Länk | |
|
Menar du den som står på Silverbilen AB? Verkar fräsch men deras pris är åt skogen för högt. Att bilen bara har halvskinn är ett stort minus. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
ja de är den jag menar,man kanske gör ett dumt byte. Länk |
|
|
Länk Tycker den här verkar mye bättre. Din 750 har ju 16/9 navin o helskinn. Varför byta ner sig. Dock så får du ju mer HK. Min: Länk |
|
|
Erik G, ja de har du rätt i ,den där bilen har jag hållit på o bytt mot ,men de skulle ha för mycket i mellan tyckte jag 175000 Länk |
|
|
"WAN" Detta betyder att de värderade din bil till runt 165 papp i inbyte å inte några 230 som du sa... Men vill du köpa nytt utan något inbyte så hör av dig... Niclas Stenlund Nicke |
|
|
De var så de sa från början,men sedan så visad de sig att de inte var firmans bil utan en bmw handlare,de begriper du väl att man inte kan byta bort bilen för detta mellan pris. Länk |
|
|
WAN, Nej, jag tyckte det lät lågt, jag ser nog nyktert på en högre värdering. Bilhandlare ha ju en allt för stor slant för jobbet. Helt onödigt att kasta pengar i sjön om du inte måste, tycker jag. Kanske du kan åka ner å köpa en äkta b12 själv, måste vara klart bäst för dig. Niclas Nicke |
|
|
ja de kansk får bli så ,jag tipsa dig om en 750 99a på blocket ,fick du den fanns i uppsala. Länk |
|
|
WAN, Konstigt den har jag inte fått av dig... Men självklart har jag "följt" denna med, och sett nu att priset sänkts. Den får jag lätt för 200 papp och 2 tusen mil mindre... Men din B12 optik gillar jag och det vet du. Nicke |
|
| Det finns troligen ingen E38 B12 6.0 i hela världen som gått så långt som den där, personligen hade jag lagt pengarna på en schysst 5.7a eller väntat till 6.0-orna sjunker i pris. | |
| Alpina B12 E38 är verkligen en fet bil. Jag mötte två B12or i Kivik för en massa år sedan, min dåvarande Pontiac TransAm kändes som verkligen tam när dessa monster rullade förbi med 20" fälgar mullrande V12or. | |
|
Mycket ovanlig inredning på denna bil vilket ju är lite kul. Dock hade jag ju hellre haft standardinredningen med helläder. |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
WAN: Fråga dig själv vad du får ut mer av en B12 som ser exakt likadan ut som din egen bil? Visst får du alpinastuket och en bil som vill gå i 300 - men kommer körkänslan skilja sig så pass mycket att det är värt alla de tusenlappar det kommer kosta dig extra? Alla gör som de själv vill till sist ändån, men i detta fallet tror jag att det skiljer så lite emellan din och en B12 så jag undrar mest om det kommer va värt det? B12 är alltid B12 klart. |
|
En ALPINA är alltid en alpina....Och på sikt så tror jag att den kommer att ha ett högre värde än vad en "vanlig" bmw + att de är bra mycket mera udda! Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.