|
|
|
|---|---|
|
Tänkte köpa en ny BMW och funderar nu på vilken klädsel som jag skall välja. Sensatec-kläseln verkar privärd i förhållande till läder (som jag aldrig gillat; man brukar mest halka omkring i stolarna). Nu undrar jag om det finns någon som har erfarnhet av Sensatec. Är det slit- och fläcktåligt? Hur funkar det när det är varmt ute (jag vet att många t.ex. lider av Volvos halvvinyl när det är varmt, är Sensatec också någon form av vinyl?). Tacksam om ni har tillfälle att dela med er av era erfarenheter. | |
|
Sensatec är garvat läder. Stolarna i X3:an består av sensatec med vinyl i kanterna.När jag sitter i baksätet så tycker jag att de känns lite hala, men annars inte.Men det beror nog delvis på hur sätena är utformade. Jag tycker att de verkar slitstarka och lätta att hålla efter.Hade inga besvär med materialet i somras. /Anders |
|
| Lyfter denna tråden lite då jag är nyfiken på hur ni upplever klädseln i vinterklimat, kallt hårt eller vad är det ett alternativ till skinn eller är det bättre med tygklädsel. / P-E | |
| Jag tycker att sensatec är kanon. Snygg finish och lätt att hålla rent. Är mycket nöjd. | |
|
Jag har Sensatec+tyg i min 130. Tycker det är kanon, mjukt och fint även när det är kallt. Har ännu inte hunnit uppleva det i sommarvärme och har som tur är inte behövt rengöra det mer än att ta bort normalt damm/lätt smuts. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.