|
|
|
|---|---|
|
Springer runt i Bilbytartankar för fullt.... Har nyligen sålt min 325 Coupe-94 och vet inte vad jag ska ha nu! Var ute efter en 525TDS men verkar som om nästan alla här uppe i norrbotten har dåligt ställverk/pump Sen fick jag se att en kille sålde en 750IAL-88 Såg djävligt fin ut men började fundera när jag såg att BMW`s Förbruknings siffror visar 1,47l/mil ??? Då betyder de väl säkert att den drar runt 2l/mil ?? Min 325:a Gick på runt 1,4l/milen med min körning och på ca 1,5-1,7l/mil är nog min smärtgräns.... Vad drar era? Kör ni då som "Gubbar" eller gasar ni ibland? Det måste väl vara skönt att få stampa på ibland på Motorvägen? | |
|
Det var den här bilen jag hade tänkt åka och kolla på Länk |
|
|
Den ser ju fin ut och mycket bytt, men priset är för högt för en -88. Räkna med ca 1.5 liter mil blandad normal körning. BMW CS #5139 |
|
|
Det är en 89:a, 18äg, avställd sedan dec förra året. Mvh Stephan |
|
| Tänkte oxå först att priset kanske är lite väl högt... | |
| jag skulle gett 9000 för den bilen. Såg en 750 på se.mobile.de 10.000. min 730i -91 är det bara 2 ägare. Men i tyskland så kan väl fler ha brukat bilen har dom aldrig räknat in tyskarna också ? =) | |
| 9000??? För en välservad 750IAL i bra skick?? Du tar i va? | |
|
De skulle vara dj*vligt Fint att glida runt i en IAL till sommaren..Måste ta och göra en uträkning me om man har råd att ha den ;P Trafikförsäkring blev 640:-/mån i mitt namn :P Har ju bara haft kortet sen Dec-04 då jag var tvungen att ta om det efter en "Liten" fortkörning :P |
|
|
Hej... Min drar precis litern vid långkörning (110Km/tim). Vid 130-140Km/tim ca:1.3 l/mil. Vid stadskörning så vill nog momentant mätaren pendla mella 1,5--2,5, har inte kollat nåt snitt eftersom jag kör långt för det mesta. Mvh Skalman |
|
|
Tycker inte priset var så högt, om det är en välskött bil. Brukar väl ligga mellen 30-50tusen för en välskött 750. Går säkert hitta billigare, men då är det nog mest "lik" som kostar lika mycket att fixa till. Mycket bil för pengarna!! Räkna med 1,5l/mil , om inte foten är för tung för då blir det lätt både 1,8 och 2.0 l/mil.. |
|
|
Den bilen såg jag på Englunds 1998 och då hade den rullat ca 16000 mil tror jag så den har inte gått långt de senaste åren. Då var den ganska fin, men ruskigt dammig och stod länge innan den såldes. Kan vara ett bra köp om den fortsättningsvis sköttes OK, men bort med de svarttonade rutorna, de skämmer hela bilen! -M5 E34 Limousine register Länk |
|
| En riktigt snygg e32... Iaf på den bilden. Man blir lite sugen. Fast personligen e jag lite "rädd" för 750... Samtidigt lockar tanken att ha en V12. Det e så onödigt stor motor, DÄRFÖR vill jag ha en. | |
| en vanlig 750 ia kostar 999 euro på Länk men jag tror en ial är snäpp dyrare..Lets c det står endast få ägare på en del på blocket men har dom räknat med dom tyska registrerade ägarna också? jag tror inte det. Eller ? | |
|
Hej jag såg en fin Bmw 750ial -93 för 53.000 på Blocket Länk Så vad tror du om den ? |
|
Franka2 |
Låter som en stor hög med pengar för em E32, om mam jämför med vad de kostar i Tyskland Franka |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.