|
|
|
|---|---|
|
Jag har en trådlös BMW-lur i bilen, den har ju ingen funktion i sig utan bilen eftersom allt viktigt som bekannt sitter i bilen. Men detta vet kanske inte packet som inte kan skilja på mitt och ditt. Brukar ni låta denna ligga i bilen? Någon som fått den stulen? | |
|
De skiljer ofta inte på om det är användbart eller inte. Bara det ser dyrt ut. Ofta blir ju stereofronten stulen men inte stereon. Känner en som fick fronten stulen då han hade inbrott i lägenheten. Fronten låg på hatthyllan... Ibland undrar man ju hur de tänker (om de nu gör det). Jag skulle nog ta med luren om man lämnar bilen på mer "osäkert" område. |
|
| Det klientelet är väl inte känt för sina smarta sinnen, så jag skulle tagit med den iaf om jag parkerade "osäkert" | |
|
Hur förklarar ni "bara det ser dyrt ut" när dom norpade en säck sättpotatis för morfar? Ja, packets vägar äro outgrundliga... |
|
| Det räcker att ett paket cigaretter eller parkeringsmynten syns i kupén för att inbrottet skall vara ett faktum. Känns sisådär att ha ne bil så med fast monterad telefon, navigation och annat som ser dyyrt ut. | |
|
Stavros: Potatis är hårdvaluta i undre världen har jag hört :-) Det behövs tydligen inte mycket för att locka vissa typer. |
|
| Hahaha, en säck potatis, det var ju nästan värt det bara för att kunna berätta det... ja jisses, folk är ju inte kloka... (Jag ber om ursäkt för mitt inlägg om någon i familjen var mycket fäst vid potatissäcken, eller om någon tog illa vid sig) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.