|
|
|
|---|---|
|
Kollade i utrustningslistan för "SKX664" och såg att den var svensksåld. Det konstiga är när jag söker på den hos VV så står det "Direktimport: Ja". Detta måste ju vara fel. Är det någon som sökt på en bil på VV:s hemsida och som har varit svensksåld, och sedan har det visat sig att det står att den är direktimporterad? //Schnitzer __________________ | |
|
Så här ser texten från VV ut: ____________________________________________________________ Regnr: SKX664 (ARDEKE5) Färg: SVART Fabrikat: BMW M5 Årsmodell: 2000 Fordonsslag: PB Chassinummer: WBSDE91030G320008 (ska ju egentligen vara GJ20008) Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2004-01-23) Antal ägare: 4 Datum för första reg.: 2001-06-27 Producentansvarig: I trafik första gång: 2001-07-23 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 294 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 1800 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1210 Max lastvikt: 370 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 275/35R18 Kaross: Täckt, Taklucka ____________________________________________________________ //Schnitzer __________________ |
|
|
Flyttgods från Sverige?, Och därefter tillbaka importerat är det mest troliga, ring Vägverket och hör om VINnummer GJ20008 har haft ett Svenskt regnummer, men är avregistrerat numera. Har du utrustningslistan? Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Ja, jag har utrustningslistan. Vem tar bilen först från Sverige till Tyskland och sedan tillbaka? //Schnitzer __________________ |
|
|
Jag är väldigt sugen på en M5 E39. Efter att ha kollat igenom en massa utrustningslistor med de svensksålda och tysksålda så kan man se att de tysksålda har en hel del mer utrustning. När det blir en M5 E39 så blir det garanterad en import. //Schnitzer __________________ |
|
|
Hur länge var M5:an registrerad i Sverige? första gången var den överhuvudtaget registrerad här innan Tyskland?, När kom den till Tyskland? Var det samma ägare Sverige-Tyskland-Sverige? Denna M3-01 är i Skadinavien-utförande, men registrerad i Tyskland som ny, därefter kom den till Sverige, kan vara något liknande för GJ20008. Har du lust att maila mig listan till bilen? Mvh Stephan |
|
|
Nu sitter jag vid fel dator där jag inte har listorna tyvärr, men jag har alla utskriva, bl.a. GJ20008. Jag kan ju skriva ner extrautrustningen: 265 Reifen druck control 403 Glasdach 415 Sonnenschutzrollo für heckscheibe 428 Warndreieck 441 Racherpaket 455 Aktivsitz für Fahrer/Beifahrer 456 Komfortsitze elektrisch 465 Durchladesystem 508 PDC 609 Navigationssystem Professional 629 Autotelefon 672 CD Wechsler 6-Fach 677 HIFI-system Professional 761 Individual Sonnenschutzverglasung 842 Kaltland-ausführung 853 Sprachversion englisch 863 Service kontaktflyer Europa 885 Schwedisch/betriebsanleitung/Serviceheft 896 Tagfahrlichtschaltung //Schnitzer __________________ |
|
|
Produktionsdatumet är i alla fall 2000-04-26. Det är möjligt att den är exporterad till Tyskland eller något annat land och sedan tagen till Sverige igen. Någon frivillig som vill kolla upp, på något sätt? :) //Schnitzer __________________ |
|
|
Hej, det är jag som är ägare till SKX664, Vad vill du veta om bilen? mvh Eas Eas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.