|
|
|
|---|---|
| Använder ändå aldrig gammel härk telefonen pga den totalt undermåliga micen.. kan man "ställa in" så den är konstant av och aldrig slås på när slår på tänningen? | |
Ras.mus |
Du tar ut säkringen till den till höger i bagageutrymmet. Så har jag gjort, funkar fint! Vilken säkring det är står nog där bak, eller är det i instruktionsboken? |
|
Hehe bra idé :) Kan ju iofs vara kul att kunna slå på den enkelt, men om det inte går att ha den som "standard off" med säkringen i (?) är det väl bara att plocka bort den. |
|
|
Har tänkt på samma sak...skulle vilja ha den avstängd default men kunna slå på den vid behov utan att behöva knalla ut och sätta i en säkring. Kanske läge att sätta in en brytare på lämpligt ställe... Men det borde ju fan finnas möjlighet ställa in den så att den inte går på automatiskt varenda gång man slår på tändningen...? |
|
Ras.mus |
Ja, man kan ju tycka att det hade varit bättre. Tänkte samma sak när jag köpte min bil. Men ick sa nicke då och det har väl inte ändrat sig! |
| Du har inte testat att ha den avstängd när du vrider av tändingen?? Min är så att har jag telefon på när jag slår av tändningen så slår den på när jag slår på tändningen,men är den avstängd när jag slår av tändningen så är den avstäng när jag slår på tändningen.Är iof en äldre telefon från 93.. | |
|
Eftersom jag i 99 fall av 100 slår av telefonen efter starten så är den alltid avstängd när jag slår av tändningen...:) Tyvärr funkar inte min originaltelefon i min E38 på samma sätt som din gör, det vore ju smart...men tyvärr....:( Ska ta och rota lite i det där nu när det ändå kommit upp. |
|
|
Harley, du meddelar väl oss andra här? Min telefon snackar italienska och jag har ingen instruktionsbok så jag har lite svårt att förstå mig på eländet :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.